Zadelbontje voor Australian Stock zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VuurVleugels

Zadelbontje voor Australian Stock zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-21 14:21

Mijn bijrijdpaard heeft een Australian Stock zadel waar we heel blij mee zijn. Hij is echter qua zitmaat nét iets te groot voor mij waardoor ik de neiging heb om ietwat naar achter te schuiven. Ik probeer dit op te vangen door met stroeve rijbroeken te rijden, maar het liefst zou ik gewoon in mijn western (spijker)rijbroek rijden.

Ik las iets over een lamsvel op het zadel om het zitvlak iets kleiner te maken, maar dat ging over een veelzijdigheidszadel. Weet iemand of dit ook werkt voor Australian Stock zadels, en zo ja, welke hiervoor geschikt zou zijn? Een ander zadel is geen optie, een geschikt zadel voor hem zoeken is een ramp dus we zijn allang blij dat we er een hebben gevonden die hem past!

Jessica007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 14:37

Bij Horze verkochten ze een lamsvel bontje speciaal voor stock zadels, maar die zie ik nu niet meer op de webshop. Wel op de site van paardensportwebshop.nl In Duitse winkels zijn ze ook wel te vinden.

Of je kan vragen bij een winkel waar ze de spullen van Christ verkopen of ze de stock uitvoering voor je kunnen bestellen.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 18:15

Jessica007 schreef:
Bij Horze verkochten ze een lamsvel bontje speciaal voor stock zadels, maar die zie ik nu niet meer op de webshop. Wel op de site van paardensportwebshop.nl In Duitse winkels zijn ze ook wel te vinden.

Of je kan vragen bij een winkel waar ze de spullen van Christ verkopen of ze de stock uitvoering voor je kunnen bestellen.

Bedankt voor de tips! Ik zie ze op paardensportwebshop niet staan helaas... Wel voor westernzadels, maar die zijn toch net weer ff anders. Iemand anders nog ideeën?

maras

Re: Zadelbontje voor Australian Stock zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 18:39

Ik volg want morgen komt mijn stock zadel en daar zou ik ook wel een bontje voor willen hebben!

Jessica007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 18:55

Jessica007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 19:05

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 20:51

Jessica007 krijg nou tandjes! Finaal overheen gekeken, bedankt!!

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 21:14

Klök verkoopt via fb schapenvachten naar wens voor op je zadel, vind die er zelf heel mooi uit zien!