Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLoki schreef:Oké jongens ik heb even hulp nodig
Via MP kan ik een Norbert Koof zadel overnemen voor 950,-. Het zadel heeft geen grote beschadigingen, is wel gebruikt. Is dat een realistische prijs of alsnog duur? Hij zegt dat de kussens recent opnieuw gevuld zijn.
xLoki schreef:Oké jongens ik heb even hulp nodig
Via MP kan ik een Norbert Koof zadel overnemen voor 950,-. Het zadel heeft geen grote beschadigingen, is wel gebruikt. Is dat een realistische prijs of alsnog duur? Hij zegt dat de kussens recent opnieuw gevuld zijn.
DuoPenotti schreef:Welk kleur logo heeft het zadel?
Rood zijn van 2005 en later (dus kan nog al een flinke leeftijd hebben)
De zwarte ronde van 2003 en 2004.
De hoekige zwarte van voor 2003.
En verkopers lijken daar weinig verschil in te maken en rustig een zadel van 1992 voor hetzelfde geld aan te bieden als een uit 2011.
Niet dat ze perse niet meer goed zijn (al hebben vele dan nog een smal kussenkanaal) maar toch.
Bottles schreef:Kieffer Norbert koof kan ik zeker aanraden! Echt de meeste steun. Fijne zachte diepe zit en veel wrong zonder opgesloten te zitten. Mijn vriend verkoopt die van hem, pas 2 jaar oud. Mocht je interesse hebben dan stuur maar pb!
Ik vind dat sommige modellen van Prestige ook veel steun geven, in ieder geval de Versailles en de Elastic professional! Maar kan je aanraden om verschillende zadels te gaan testen!