Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rianne1807
Berichten: 702
Geregistreerd: 15-02-12

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 23:22

Ik loop ook niet echt warm van de nieuwe collectie.
Wel errug goed voor mn portemonnee

LIJM

Berichten: 136
Geregistreerd: 15-01-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 23:46

Ik loop wel warm voor de nieuwe collectie. Morgen komen alledrie de kleuren hier binnen. :')

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 23:48

Ik ga nog even afwachten of ik geen baselayer kan vinden die bij de Rioja past, maar die wat goedkoper is.

Wiwabalia

Berichten: 4704
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 01:07

Mijn peacock van Hypostore is zojuist binnengekomen. Ik ben voorlopig echt even klaar, wat een geld is er deze maand naar paardlief gegaan.. :=

Voorlopig even geen dekjes meer - zei niemand ooit - :')

Plukje
Berichten: 1659
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 07:18

LIJM schreef:
Ik loop wel warm voor de nieuwe collectie. Morgen komen alledrie de kleuren hier binnen. :')


Wat? Ik heb mijn Oak gepreorderd en ik heb nog niets gehoord -O- . Hoe doe jij dat?

Peelie

Berichten: 13437
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 08:21

Rianne1807 schreef:
ava_krause schreef:

Die van mij stond ook tijdje stil door niet regelmatig lopen. Bleek aan de hoeven te liggen... eindelijk heeft hij nu betere hoeven en anders bekapt. Gaar gelukkig weer goed.

Het lijkt idd in de lucht te hangen :')


Fijn dat t nu weer goed gaat
Slechte hoeven heeft de mijne ook, draaaamaaa....echt....zelfs met ijzers is t een uitdaging, gevoelige zolen en een wand die al van een steentje afbreekt, zelfs met ijzer er onder breekt t af....

Pfff.... herkenbaar.... en dan moesten ze achter van de ijzers af bij ons op stal, zonder enig overleg. Dat ging dus niet.

DenieesB

Berichten: 483
Geregistreerd: 11-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 09:41

Plukje schreef:
LIJM schreef:
Ik loop wel warm voor de nieuwe collectie. Morgen komen alledrie de kleuren hier binnen. :')


Wat? Ik heb mijn Oak gepreorderd en ik heb nog niets gehoord -O- . Hoe doe jij dat?


Mijn vriend heeft de Oak voor mij gepreorderd bij Hypostore en hij stuurde gisteren een onwijs blij appje dat het dekje vandaag binnen komt :D *\o/*

Ik heb overigens de springversie (cc), wellicht dat daar nog verschil in zit?

Ik ben in elk geval ontzettend benieuwd <3

Helaassss moet mijn springzadel nog nagekeken worden en kan ik hem dus alsnog pas na 17 september gebruiken want dan komt de zadelpasser.

Farjen

Berichten: 8030
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 10:23

Mijn oak springdekje komt ook vandaag *\o/* Gelukkig komt de postbode in de voormiddag want straks vertrek ik op vakantie :D
Dan moet ik nog de oak loire dressuur en de suede rioja ontvangen. De buren zullen lachen als de postbode komt :=

Gisteren nog snel gaan longeren, thema oranje :D
Afbeelding


As we speak: ding dong de postbode *\o/*

Afbeelding

En ik heb al een match

Afbeelding

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 10:40

Afbeelding

Yess :D

Ik vind de oak ook echt prachtig, maar heb zowel de olive als de green dus kan die nog niet helemaal goed praten voor mezelf :')

Overigens heb ik zelf ook al de burgundy (deze gaat dan naar een nieuwe eigenaar) dus zal vanmiddag wel wat vergelijkings fotos van beide maken.
De Rioja heeft wel echt een diepere kleur en naar mijn mening ook wel een chiquere look.

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 10:46

Mooie kleurtjes allemaal <3

Ik wil ze eerst in het echt zien alleen volgens mijn zijn ze nog nergens op voorraad -O-

Farjen

Berichten: 8030
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 10:49

Mooi Cara!

Hier nog een vergelijking gemaakt:
hunter green, olive en de oak

Buiten
Afbeelding

Binnen
Afbeelding

DenieesB

Berichten: 483
Geregistreerd: 11-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 11:09

Farjen schreef:
Mooi Cara!

Hier nog een vergelijking gemaakt:
hunter green, olive en de oak

Buiten
[ [url=m/Q9n4We.jpg]Afbeelding[/url] ]

Binnen
[ [url=m/NU59p6.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ooh wat vind ik de Oak echt PRACHTIG! Bij mij kan de postbode vanaf 12.15 voor de deur staan *\o/*

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 11:17

Farjen schreef:
Mooi Cara!

Hier nog een vergelijking gemaakt:
hunter green, olive en de oak

Buiten
[ [url=m/Q9n4We.jpg]Afbeelding[/url] ]

Binnen
[ [url=m/NU59p6.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi!!!

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 11:18

Farjen schreef:
Mooi Cara!

Hier nog een vergelijking gemaakt:
hunter green, olive en de oak

Buiten
[ [url=m/Q9n4We.jpg]Afbeelding[/url] ]

Binnen
[ [url=m/NU59p6.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ook echt zo mooi <3
Op sommige foto's lijkt de oak echt wel bruin, en dan is het wel weer echt een mooie toevoeging op mijn collectie *D

FleurSandro

Berichten: 1811
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 11:31

Ik wordt echt jaloers van al jullie berichtjes! := :wow: Ik wacht op de de Rioja CC met baselayer. Ik zag dat de baselayer wel op voorraad is bij hypostore maar de full cc rioja nog niet :n we wachten geduldig af :=

LIJM

Berichten: 136
Geregistreerd: 15-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 11:57

Plukje schreef:
LIJM schreef:
Ik loop wel warm voor de nieuwe collectie. Morgen komen alledrie de kleuren hier binnen. :')


Wat? Ik heb mijn Oak gepreorderd en ik heb nog niets gehoord -O- . Hoe doe jij dat?

Ik pre-order altijd bij dezelfde persoon, denk omdat ik een vaste klant ben dat ik misschien ook wat hoger op het lijstje sta.
Maar bij haar zijn ze ook pas gisterochtend binnengekomen, dus waarschijnlijk moeten meerdere winkels het nog uitzoeken!

Capriootje

Berichten: 6780
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:00

Ik heb momenteel geen eigen paard meer maar wel 3 om te rijden dus toch overstag gegaan voor de Oak loire (onder bruin springzadel echt :~ ) met de baselayer. Misschien de rioja ook nog bestellen in suède :=

DenieesB

Berichten: 483
Geregistreerd: 11-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:21

Capriootje schreef:
Ik heb momenteel geen eigen paard meer maar wel 3 om te rijden dus toch overstag gegaan voor de Oak loire (onder bruin springzadel echt :~ ) met de baselayer. Misschien de rioja ook nog bestellen in suède :=


Ben wel heel benieuwd naar een foto van je Oak onder het zadel als je hem binnen hebt! Zit mezelf te bedwingen hem niet ook nog eens in Loire te kopen, alleen suède is genoeg :')

Plukje
Berichten: 1659
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:27

Ik heb inderdaad de Oak in dressuurvariant besteld, dus misschien zit daar het verschil in. We wachten (on)geduldig af :o

xRivaldo

Berichten: 824
Geregistreerd: 05-02-17
Woonplaats: Veluwe

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:32

Een stille meelezer kruipt even onder haar steen vandaan: ik zag zojuist op FB dat Heeja Ruitersport 50% korting heeft op de zomercollectie van LeMieux (weet niet zeker of daar ook dekjes bij zitten). Hun webshop is wat leeg, maar ze verzenden vast en zeker. :D

Capriootje

Berichten: 6780
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:56

DenieesB schreef:
Capriootje schreef:
Ik heb momenteel geen eigen paard meer maar wel 3 om te rijden dus toch overstag gegaan voor de Oak loire (onder bruin springzadel echt :~ ) met de baselayer. Misschien de rioja ook nog bestellen in suède :=


Ben wel heel benieuwd naar een foto van je Oak onder het zadel als je hem binnen hebt! Zit mezelf te bedwingen hem niet ook nog eens in Loire te kopen, alleen suède is genoeg :')


Zal ik doen! Ik twijfelde ook tussen suède en loire. Eigenlijk heb ik alleen suède en vind ik loire meer voor dressuur maar van de oak vond ik de loire nu echt mooier dus toch maar ‘gek gedaan’. Ze zeggen levertijd half september dus ben benieuwd wanneer die binnen komt.

Wiwabalia

Berichten: 4704
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:58

Wat een mooie foto’s komen er voorbij!

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 13:02

Volgens mij komen de dressuur versies dit keer later aan in alle kleuren. Dus de springers hebben geluk dit keer :o

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 13:53

Ik twijfel nog een beetje of ik misschien de Oak Loire dressuur wil. Dus ben erg benieuwd naar de foto's van bokkers straks :D hij is dan voor de vos maar had eigenlijk meer de tint van PS of Sweden Moss in mijn hoofd. Die is echter nergens meer te krijgen.

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 14:49

Afbeelding
In de schaduw

Afbeelding
Op een bruin bonte

Afbeelding
Op een vos bonte

Telkens is de onderste de burgundy en de bovenste de rioja.

Edit: op deze foto zie je het beste de echt diepe kleur.

Afbeelding