Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniemdt
Berichten: 77
Geregistreerd: 30-03-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 15:34

Weet iemand of het qhp eventing shirt in kleur army bij lemieux hunter green past :) ik kan namelijk de maten van lemieux niet aan het nog maat 140/152 ik ben 14 maar een beetje klein 8-)

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 18:33

heeft iemand hier ervaring met de singels van lemieux? mijn merrie heeft veel vel bij haar elleboog, alle singels die ik tot nu toe geprobeert heb leveren schuurplekken/ bloed op.. ik ben inmiddels 6 singels verder, hoe zit het met de elleboogvrijheid van de lemieux singels?

evt andere merken mogen ook als tip gegeven worden hoor, maar dan misschien in pb omdat dit een lemieux topic is haha :+

Moossie90
Berichten: 473
Geregistreerd: 12-01-14

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 19:37

Ik heb de anatomische van massimo en geen problemen.

Pallatin

Berichten: 2493
Geregistreerd: 30-05-08

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 21:01

Is er iemand met een bruin paard die de sage suède heeft? Ik heb nu net de Ice blue en die staat echt fantastisch mooi, maar heb verder niet echt een zomer kleurtje, dus denk er over om er nog een bij te kopen. Ik heb behalve de ice blue ook de peacock, mulberry en hunter green. Die laatste gebruik ik meermin de winter...

Maddy_Paola

Berichten: 1330
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 21:06

its_daantjee schreef:
heeft iemand hier ervaring met de singels van lemieux? mijn merrie heeft veel vel bij haar elleboog, alle singels die ik tot nu toe geprobeert heb leveren schuurplekken/ bloed op.. ik ben inmiddels 6 singels verder, hoe zit het met de elleboogvrijheid van de lemieux singels?

evt andere merken mogen ook als tip gegeven worden hoor, maar dan misschien in pb omdat dit een lemieux topic is haha :+

Heeft mijn merrie ook last van, bleef wondjes houden, nu simpele goedkope touwsingel van kramer en nergens meer last van, rest alles dure merken 8)7

Maartje_M

Berichten: 9368
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 21:07

Sage suède
Afbeelding

Angie1990

Berichten: 199
Geregistreerd: 22-09-20
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 21:08

Getup schreef:
Welkom en ga maar vast sparen voor dekje nummer 2....3....etc :D


Heb echt n nieuwe verslaving: magic tack frontriemen ( verwisselbaar )

[ [url=m/EUgEaa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dusss;
Voor bij de french rose, Tangerine, Chili Red, Sage, Benetton en andere blue, Plume / Lavender
[ [url=m/D6Su45.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo die frontriemen zijn echt gaaf :j

Getup

Berichten: 8278
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 21:18

Wel prijzig -O- . Maar , als excuus...de pony past ze ook.


Afbeelding

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 22:14

Eefjetdem schreef:
Weet iemand of het qhp eventing shirt in kleur army bij lemieux hunter green past :) ik kan namelijk de maten van lemieux niet aan het nog maat 140/152 ik ben 14 maar een beetje klein 8-)


Wat een goede tip! Ik ben helemaal enthousiast geworden, misschien dat ik morgen ervoor naar de epplejeck rijd. (Als Uitje vd dag :') )

Indien ik ga laat ik het weten of het samen kleurt of niet.

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 22:57

Pallatin schreef:
Is er iemand met een bruin paard die de sage suède heeft? Ik heb nu net de Ice blue en die staat echt fantastisch mooi, maar heb verder niet echt een zomer kleurtje, dus denk er over om er nog een bij te kopen. Ik heb behalve de ice blue ook de peacock, mulberry en hunter green. Die laatste gebruik ik meermin de winter...



Afbeelding

robbie88

Berichten: 2088
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 23:25

Hoi.. ik haak ook aan..
Ikheb gisteren een french rose gekregen voor mijn nieuwe paard..( schimmel)
Nu wil ik er graag een baselayer bij.. zou de nieuwe musk er bijpassen( die met motief) of andere ideeen? en ik heb nog een donkerblauwe mocht ieman die zoeken .. die ligt al 2 jaar in mijn kast bordeaux en zwart heb ik pas al verkocht..

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 07:28

robbie88 schreef:
Hoi.. ik haak ook aan..
Ikheb gisteren een french rose gekregen voor mijn nieuwe paard..( schimmel)
Nu wil ik er graag een baselayer bij.. zou de nieuwe musk er bijpassen( die met motief) of andere ideeen? en ik heb nog een donkerblauwe mocht ieman die zoeken .. die ligt al 2 jaar in mijn kast bordeaux en zwart heb ik pas al verkocht..

Bij Kramer hebben ze shirts in de kleur orchidee die heel mooi matchen met de french rose.

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 10:09

Robbie, ik denk dat de musk en de french rosé niet bij elkaar passen. Het is toch wel een andere tint.

Leuk die frontriem!

Mijn "dekjeskamer" wordt verbouwd, dus ik moet mijn dekjes tijdelijk ergens anders opbergen.
Valt toch nog mee zo? O:)
Er liggen er nog op stal :=

Afbeelding

Anoniemdt
Berichten: 77
Geregistreerd: 30-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 10:19

Ellen_ov schreef:
Eefjetdem schreef:
Weet iemand of het qhp eventing shirt in kleur army bij lemieux hunter green past :) ik kan namelijk de maten van lemieux niet aan het nog maat 140/152 ik ben 14 maar een beetje klein 8-)


Wat een goede tip! Ik ben helemaal enthousiast geworden, misschien dat ik morgen ervoor naar de epplejeck rijd. (Als Uitje vd dag :') )

Indien ik ga laat ik het weten of het samen kleurt of niet.



Super fijn!

pantarhei

Berichten: 9065
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 12:38

Donkerblauw op schimmel is wel chique

Anoniemdt
Berichten: 77
Geregistreerd: 30-03-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 17:01

Ik heb mijn hunter green binnen! Ben er super blij mee!

Pallatin

Berichten: 2493
Geregistreerd: 30-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 17:50

ava_krause schreef:
Pallatin schreef:
Is er iemand met een bruin paard die de sage suède heeft? Ik heb nu net de Ice blue en die staat echt fantastisch mooi, maar heb verder niet echt een zomer kleurtje, dus denk er over om er nog een bij te kopen. Ik heb behalve de ice blue ook de peacock, mulberry en hunter green. Die laatste gebruik ik meermin de winter...



[ [url=m/UDyoHt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Thanks!! Mijn paard heeft ook exact die kleur! Maartje, jij ook bedankt! Is de kleur sage lastig op de foto te krijgen? Het lijkt wel richting de azure... :')

Ik heb m’n blauwe shirtjes van Kramer binnen, ga morgen eens kijken hoe het bij elkaar staat bij de ice blue

Zag dat op de site van lemieux een soort sale is met french rose in de aanbieding, maar met die verzendkosten zal dat niet veel schelen met Nederlandse kosten denk ik...

havermout
Berichten: 854
Geregistreerd: 13-09-05

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 18:09

Weet iemand nog een website met LeMieux korting? Wil nog een Benetton blue dekje


Maartje_M

Berichten: 9368
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 20:17

Pallatin schreef:
Thanks!! Mijn paard heeft ook exact die kleur! Maartje, jij ook bedankt! Is de kleur sage lastig op de foto te krijgen? Het lijkt wel richting de azure... :')

Ik heb m’n blauwe shirtjes van Kramer binnen, ga morgen eens kijken hoe het bij elkaar staat bij de ice blue

Zag dat op de site van lemieux een soort sale is met french rose in de aanbieding, maar met die verzendkosten zal dat niet veel schelen met Nederlandse kosten denk ik...


Ja ik vind het een lastige kleur :+ maar echt niet hetzelfde als azure, veel groener

xLiez

Berichten: 1894
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 20:23

30% op de french rose bij horse health. Beetje jammer van alle extra kosten :(

Bottles
Berichten: 490
Geregistreerd: 21-02-05

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 21:05

Getup mooie frontriemen!!

Farjen serieus een dekjeskamer? Ben maar een beetje jaloers op jouw collectie :')

Leuk veel nieuwe LeMieux verslaafden! En ik zie de Sage veel voorbij komen, twijfel nog steeds om de Loire te kopen...

Ik heb gisteren gecrosst in de Sorbet! Ik had m gekocht net na mijn ongeluk en al die tijd heeft ie netjes in plastic gewacht. Vind het zo’n heerlijk kleurtje <3
Afbeelding

Getup

Berichten: 8278
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 21:07

Dat ziet er altijd zo stoer uit, zo n blij paard in mooie cross outfit

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 23:30

Mijn sage cross set is eindelijk verzonden **\O/**

robbie88

Berichten: 2088
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 23:45

Oehh die sorbet vind ik ook mooi thanks voor alle tips.. ik ga bij kramer bestellen