Ik heb een barok setje voor mijn Friese merrie samengesteld. Dit alles in bruin met goud. Ik heb er een super gaaf goudkleurig barok bit bij, maar zoals je kan zien op de foto is het niet echt een bit waarmee je ook daadwerkelijk gaat rijden.. Dit bit gebruik ik echt alleen voor fotoshoots.

Het is natuurlijk doodzonde om deze set niet vaker te gebruiken. Bijvoorbeeld op buitenrit of gewoon tijdens het dressuren. Nu is het zo dat ik met een ongebroken bustrens rijd. Gewoon zilverkleurig zoals vele bitjes. Maar dat kan natuurlijk echt niet bij deze set

Dus ben ik op zoek gegaan naar een goudkleurig bit om gewoon mee te gaan dressuren en buitenrijden, en die dus wel bij de set past (dan hoef ik ook niet steeds van bit te verwisselen). Maar die blijken dus echt niet te vinden te zijn!
Ik zoek dus naar: Een goudkleurig ongebroken D-trensje of bustrensje, maat 12,5.
Heeft iemand enig idee of ik dit ergens kan vinden? Of is dit gewoon een onmogelijk eis en moet ik maar gaan accepteren dat ik er een zilver bitje bij doe?