Ik heb mijn borst opgemeten en mijn schouder tot navel.
Ik heb qua kleding een s. Maar bodyprotector echt een m. En gelukkig maar, want hij past perfect! Als ik voor de adult s was gegaan, was hij echt te krap geweest
Ligt er echt aan voor welk merk je gaat. Te groot is niet altijd fijn. Je kan altijd bestellen en ruilen. Of je besteld 2 maten en doet degene die niet past retour.
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-20 23:59
Ja dat is een idee 2 bestellen en 1 terug sturen.
Doedatje
Geplaatst: 28-12-20 00:10
Ik heb ook een Sir Lancelot. Ik heb kledingmaat S en van de bodyprotector maat XS.
Van Horka had ik een M gepast. Deze was te groot. De andere maten waren er niet, dus ik weet niet of welke maat daarvan zou passen.
En een tip: Kijk naar de maattabellen. Daar kom je erg ver mee en zo heb ik ook in 1 keer de goede gekocht.
Volg de meet instructie die bij dat merk hoort expres 2 bestellen en 1 terug sturen vind ik ivm niet doen ( al is dat misschien wel persoonlijk)
LieZ_Horses
Geplaatst: 28-12-20 00:15
Ik zou er even rekening mee houden dat ieder model, net zoals bij caps ook anders valt.
De Horka is bij de nek wat smaller en qua lengte wat langer. USG iets breder bij de nek en qua lengte juist wat korter. Met andere merken geen ervaring qua pasvorm.
Ga naar een goede eventingshop! een slecht zittende bodyprotector kan grote gevolgen hebben. en hoewel de bp op het eerste gezicht lijkt te passen, blijkt 'ie achteraf toch niet zo fijn te zitten. Even als voorbeeld: ik ben lang, over de 1.85 en ook niet de allerdunste, heb een bp maatje Child L, met voor 1 blokje minder en achter 2 blokjes meer.
Kookaburra
Geplaatst: 28-12-20 01:14
Ik had een sir lancelot in de grootste kindermaat In een epplejack had ik dan weer een passende bodyprotector gepast in mijn gewone kledingmaat. Ofwel: maattabellen uitpluizen
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-20 09:20
Een air jacket ken ik niet ik ga een kijken bij Google
Ik vind ze heel verschillend zitten, voor de kinderen heb ik een veel kleinere maat, dan hun kledingmaat gekocht. Als je makkelijk kunt retourneren, kun je online proberen, maar persoonlijk zou ik dat niet doen, maar passen en advies vragen in de winkel. Volgens mij is EJ wel open?
Als je bij sir lancelot wilt kopen hebben zij fijn advies altijd. Stuur je je maten op en dan geven ze een maat advies. Ik had van hun kind xl omdat ik vrij klein ben.