welke maat transportbeschermers paard ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

birr12

welke maat transportbeschermers paard ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-20 23:00

hoi allemaal,

ik ga met mijn drie jarig paard volgende week woensdag weg met de trailer. ik wil hem dan graag transport beschermers op doen (ik laat hem hier uiteraard rustig aan wennen van te voren zodat hij dat kent) maar ik weet niet goed welke maat.
ik wil de bucas freedom transport boots bestellen. mijn paard is 1.68 en heeft voor maat M achter L. denken jullie Cob of Full?

Tessebes

Re: welke maat transportbeschermers paard ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 23:22

Ik zou denken full, maar ik zou op zo'n korte termijn niet met transportbeschermers in de weer gaan. Is je paard beenbeschermers gewend?

birr12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-20 23:42

Tessebes schreef:
Ik zou denken full, maar ik zou op zo'n korte termijn niet met transportbeschermers in de weer gaan. Is je paard beenbeschermers gewend?

ja hij is beenbeschermers voor en achter gewend. trailer kent hij ook. we moeten nu alleen een stuk langer weg en vind het nu toch wel fijn om bescherming om tr doen. zoals ik al aangaf zal ik echt niet de eerste keer dat hij transportbeschermers omheeft hem er meteen mee in de trailer zetten maar er eerst rustig aan laten wennen.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 23:43

Ik doe altijd gewoon peesbeschermers om in de trailer. Die lompe transportgevallen kunnen de meeste paarden niet echt waarderen. Ze zijn ook alleen van stof dus echt beschermen doet het niet. Lijkt me altijd dat een paard er meer last dan gemak van heeft. Gewoon peesjes met eventueel springschoenen als je dat nodig vindt is volgens mij veel makkelijker

just_kiki

Re: welke maat transportbeschermers paard ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 08:21

Full