Ervaringen Bucas rug conditioner?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Ervaringen Bucas rug conditioner?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-20 11:48

Hoi,

Helaas is mijn regen deken (niet van Bucas) na een paar maanden al niet meer water dicht. De webshop bestaat niet meer dus daar is niks aan te verhalen. Vandaar dat ik de Bucas rug conditioner heb aangeschaft, vandaag heb ik de deken goed schoon gemaakt en goed in gesprayd. Nu is mijn vraag, is de deken na een dag drogen echt weer helemaal goed water dicht of kan ik beter nog een tweede keer sprayen? Of hebben jullie slechte ervaringen met de spray?

Ik wil dit weten omdat ik niet wil dat mijn paard zeiknat onder de deken word tijdens de regen, als ik aan het werk ben kan ik dat namelijk niet controleren na een paar uurtjes.

ninne1

Re: Ervaringen Bucas rug conditioner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 13:57

De conditioner werkt prima hoor. Doe altijd 2 laagjes.
Maar ik vind de waterdichtspray van het Kruitvat of action net zo goed werken. En is veel goedkoper!

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 20:06

De oude spray was waanzinnig goed. Sinds de verpakking is veranderd is het geldverspilling.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-20 21:09

LiselotZorro schreef:
De oude spray was waanzinnig goed. Sinds de verpakking is veranderd is het geldverspilling.

Dit dus, waardeloos!

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 09:19

Ja, helaas. Ben zelf nog op zoek naar een alternatief. Die goedkope sprays zijn vaak funest voor het ademend vermogen en laat dat nou net de reden zijn dat ik in Bucas heb geïnvesteerd.