Veiligheidsbeugels Decathlon

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica007

Veiligheidsbeugels Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-20 15:50

Horse_234

Re: Veiligheidsbeugels Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 19:50

Geen ervaring met de variant van Decathlon maar wel enorm goede ervaring met de Kwik-out veiligheidsbeugel. Zijn net een stukje duurder dan die van Decathlon maar die van mij zijn al ruim 10 jaar oud en zien er nog steeds heel goed uit en werken nog perfect.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 19:59

Ik ken ze niet, maar vind ze er goed uitzien! De kwikouts hadden wij maar waren wel behoorlijk zwaar. De beugels met elastiekjes verliezen die elastiekjes heel snel. Moeilijk om het vanaf een plaatje op internet precies te beoordelen maar het ziet er in elk geval uit als iets waar over nagedacht is.
Ik denk dat het vooral afhangt hoe de veer zich houdt en hoe ze voelen (niet te licht en niet te zwaar.)

Ben benieuwd of iemand ze al wel eens in handen heeft gehad want het ziet er best goed uit.

Jessica007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-20 10:24

Ze zijn helaas in de winkel nog niet verkrijgbaar, alleen online. Wellicht dan binnenkort toch maar eens bestellen om te kijken of het systeem prettig werkt etc.

deborah_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 10:35

Deze bestaan echt nog maar pas, dus denk niet dat er veel mensen ervaringen mee hebben. Ik heb ze wel in een winkel vast gehad en ze zagen er erg goed uit en ook heel stevig.

Jessica007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-20 10:58

In welke winkel was dat Deborah? Toen ik keek waren ze in geen enkele vestiging op voorraad.

deborah_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 11:11

Jessica007 schreef:
In welke winkel was dat Deborah? Toen ik keek waren ze in geen enkele vestiging op voorraad.

Dat was in een belgische winkel, Alleur.

Jessica007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-20 11:42

Ah, dan klopt het dus dat ze nog niet in Nederland in de winkels liggen

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 11:59

Ik volg! Zien er uit als ideale beugels! Vind de veiligheidsbeugels met elastiek vaak zo knullig staan, maar heb deze wel omdat ik de andere toch wat te duur vind :')

ToosxHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:48

Is er ondertussen toevallig al iemand die deze in gebruik heeft?

Lienboon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 18:31

Even een schopje, inmiddels meer mensen ervaring met de beugels? Ts, heb jij ze nog gekocht?

Ik overweeg deze te kopen, de reviews bij Decathlon zijn goed

Jessica007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-21 20:25

Ja, ik heb ze al weer een poosje. Bevallen heel goed. Mooi breed voetbed en worden geleverd met degelijke hoesjes. Stevige beugels (geen lichtgewicht) die mij een veilig gevoel geven.

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 20:57

Interessant! Ik heb zelf de kwikout beugels maar om de zoveel tijd beginnen ze te piepen en het griplaagje zit in de beugel geplakt en iedere keer met het warme weer smelt de lijm en moet ik ze weer vervangen, ze zitten nu helemaal scheef en los in mn beugel, dat begint me een beetje te irriteren. Dus ik ga deze beugels zeker eens beter bekijken, want ik vind het toch een prettig gevoel die veiligheidsbeugels dus wil deze eigenlijk niet zomaar vervangen voor normale beugels.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 21:03

Hoe is de grip ervan? Lijkt me een beetje rubber achtig en heb nu van die metalen puntjes waar ik heel tevreden over ben..

Jessica007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-21 15:29

De grip is goed, ik heb nog geen enkele keer gedacht of het gevoel gehad eruit te glijden.Ook geen gedoe met loslatende lijm oid. Gewoon echt fijne beugels die er netjes uitzien voor een normale prijs. Ik ben er echt blij mee :)

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 15:35

Ik heb al jaren veiligheidbeugels met elastiekjes. Ik heb maar een keer gehad dat er een elastiekje knapte. Prima beugels!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 16:27

Anouk_H schreef:
Interessant! Ik heb zelf de kwikout beugels maar om de zoveel tijd beginnen ze te piepen en het griplaagje zit in de beugel geplakt en iedere keer met het warme weer smelt de lijm en moet ik ze weer vervangen, ze zitten nu helemaal scheef en los in mn beugel, dat begint me een beetje te irriteren. Dus ik ga deze beugels zeker eens beter bekijken, want ik vind het toch een prettig gevoel die veiligheidsbeugels dus wil deze eigenlijk niet zomaar vervangen voor normale beugels.

Deze heb ik ook al30 jaar.
Piepen doen ze gelukkig niet.
Zooltje was ik hier het eerste jaar ook al kwijt.
In die tijd bij de Hema een schoenzool reparatie rubber gekocht.
Zelf op maar geknipt. Ik heb hem zo geknipt dat hij over de hele onderkant valt, dus groter dan het origineel.
En met weet niet meer welke lijm vast gelijmd, maar dat was goede, want zit nog steeds :D

Beetje offtopic, maar misschien hebben mensen er wat aan.

zoiets
https://nl.aliexpress.com/item/10050013 ... 5a2e88a0-9

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 19:36

Anouk_H schreef:

Ik heb bij de kwik outs kleine gaatjes onderin geboord en een ander zooltje met tierips vast gezet.
Afbeelding

Zo heb je meer grip en klappen ze gewoon open

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:50

Thanks voor de tips!