Het lijkt echt onmogelijk te zijn.. Een bruin leren halster met rose gespen in maat shrtlander/pony. Is er iemand die zoiets heeft of weet waar te koop?
Ik kan ze ook maken van Biothane, maar in het rosegoud heb ik geen halster ringen, wel gewone ringen, gespen en klips, maar dus niet van die halsterringen...
Het enige wat ik kon vinden was dit: MHS Showhalster Mon Cherie Multi Color Helemaal rechts staat kleuroptie bruin / roze / bruin. Op het plaatje kan ik niet helemaal zien of de gespen nou rosegold of gewoon goud zijn, daarnaast is het een showhalster...
Ook vond ik dit: Horsedeco Ik heb zelf geen ervaring met ze maar op de site staat dat ze paardenartikelen in opdracht maken en in deze link staan een aantal halsters, waaronder bruin lederen en rosé gespen, misschien dat ze dit voor je kunnen combineren?
Ik kwam deze Nederlander tegen op Etsy; https://www.etsy.com/listing/698759146/ ... -rose-gold . Heeft ook een eigen facebook-pagina en site. Er staat alleen cob en full, maar misschien dat deze persoon ze in overleg ook kleiner kan maken?