Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sassie76 schreef:Begrip kan ik zeker hebben als de communicatie goed is en daar ontbrak het totaal aan. Eerlijkheid duurt het langst en dan ben ik de laatste die moeilijk gaat doen.
ingvdh schreef:Veel zadels worden in het buitenland gemaakt en door de strenge regels daar kan het inderdaad een stuk langer duren. Dat is overmacht en kan de verkoopster ook niets aan doen.
Waarschijnlijk ga je hier ook tegenaan lopen met andere zadelmakers.
Ik heb 12 weken gewacht ipv 8. Vond ik ook niet leuk, ik had geluk omdat ze van mijn zadel een spoed hadden gemaakt, anderen moesten nog langer wachten. Als in de zadelfabriek er maar 1 mag werken ipv volledige bezetting dan houdt het op.
Maar wat wil je eigenlijk bereiken hiermee? Denk je dat zij het leuk vinden dat er bijna geen zadels uitgeleverd kunnen worden?
Art_Ificious schreef:sassie76 schreef:Begrip kan ik zeker hebben als de communicatie goed is en daar ontbrak het totaal aan. Eerlijkheid duurt het langst en dan ben ik de laatste die moeilijk gaat doen.
Ik kan uit uw post niet uitmaken dat ze niet eerlijk is geweest.
Ja "het komt goed" vind ik nu niet bepaald een oneerlijke communicatie. Zij kan er toch ook helemaal niks aan doen dat het allemaal langer duurt?
Art_Ificious schreef:Je had met research vooraf ook al kunnen weten dat het hoogst waarschijnlijk langer zal duren dan gewoonlijk.
Ik vind je best een slechte klant... Ongeduldig en te onbegripvol.
Kan zij er dan iets aan doen dat het toch langer duurt?
Wat moet ze dan doen, zelf naar UK of wat dan ook gaan voor het zadel sneller te hebben?
ingvdh schreef:Negen van de tien zadels komen uit de UK, daar is ook de meeste vertraging in. Het is dus lastig te herleiden.
Maar ik snap dat jij vooral gefrustreerd bent over de communicatie. Was het anders geweest als ze had gezegd dat je tot januari zou moeten wachten gezien de omstandigheden en daarom de voorwaarden niet kan waarmaken?
mellamoshan schreef:Het klinkt best een beetje als een verhaal dat ik ook met een zadelmaker had.
Ook telkens komt goed. Ze zijn ermee bezig. Ja hij is klaar. Hij is intussen verzonden. Maar telkens wachten wachten wachten. Heb toen ook ipv 8-12 weken, 17 weken erop gewacht.
En opzich is er prima begrip op te brengen met het feit dat er vertraging is (intussen alweer een ander nieuw besteld zadel welke ook iets vertraging had), maar je wil niet telkens met een kluitje het riet in gestuurd worden. Je hebt een behoorlijke periode te overbruggen waarin rijden dus niet (helemaal lekker) kan.
Vertraging dus niet gek maar communicatie is wel de sleutel. Ik snap ts. Klinkt mij overigens beetje als dezelfde persoon in de oren.
sassie76 schreef:mellamoshan schreef:Het klinkt best een beetje als een verhaal dat ik ook met een zadelmaker had.
Ook telkens komt goed. Ze zijn ermee bezig. Ja hij is klaar. Hij is intussen verzonden. Maar telkens wachten wachten wachten. Heb toen ook ipv 8-12 weken, 17 weken erop gewacht.
En opzich is er prima begrip op te brengen met het feit dat er vertraging is (intussen alweer een ander nieuw besteld zadel welke ook iets vertraging had), maar je wil niet telkens met een kluitje het riet in gestuurd worden. Je hebt een behoorlijke periode te overbruggen waarin rijden dus niet (helemaal lekker) kan.
Vertraging dus niet gek maar communicatie is wel de sleutel. Ik snap ts. Klinkt mij overigens beetje als dezelfde persoon in de oren.
Maar dat is nu exact het punt. THanks!