Alternatieve app / ervaringen voor Hylofit hartslag meter

Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

americano

Alternatieve app / ervaringen voor Hylofit hartslag meter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-20 10:48

Hallo Bokkers,

ik heb de Hylofit hartslag meter. voor ruiter en paard. super interessant want je kunt beide hartslagen meten en worden in een super fijne app weergegeven speciaal voor het paard. zo kun je ook meten het paard in rust etc.
alleen nu heb ik het bericht gelezen dat hylofit er mee stopt. dit betekent dus dat de app stopt en dat mijn hartslag meter in kort gezegd nutteloos is geworden en dat vind ik erg zonde. nu ben ik opzoek naar alternatieven waar mijn hartslagmeters aan gekoppeld worden (liefst dus 2 tegelijkertijd ruiter en paard) en anders alleen voor het paard want dat is voorbij het belangrijkste. ik zag equilog alleen ik heb een apple en die gaat volgens mij alleen via de google play store. daarnaast heb ik de apps fitiv en polar bekeken maar deze hebben geen optie paardrijden.

rijden jullie met hartslag meter voor het paard? zo ja waarmee en welke app vind jij hier fijn voor?

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

ninne1

Re: Alternatieve app / ervaringen voor Hylofit hartslag meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 14:31

Ik gebruik de PolarFlow app, die heeft wel een paardrijden functie (heb een android telefoon + polar horloge / hartslag meter)

HORSEBEAT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:24

Ik heb professioneel altijd met Hylofit gewerkt en ik was ook altijd tevreden (ik deed ongeveer 4 ruiters per week meten). Het is heel jammer dat ze niet meer doorgaan... Je kunt Polar Beat gebruiken op je telefoon. Deze werkt in feite prima. Helaas zijn er (nog) geen alternatieve voor Hylofit.

Heb je een Polar Horloge adviseer ik altijd Polar Flow.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie