Mattes en Lemieux?

Moderators: Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bielsje

Mattes en Lemieux?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-20 00:16

Ik ben bezig met het samenstellen van een Mattes half pad, onderlegger of bontje of hoe je het maar wilt noemen ;) . Maar, mijn zadel heeft alleen D ringen als bevestiging dus gebruik ik de sjabrakken van Lemieux. Nu heeft Mattes een heel mooi PM systeem (2 gleufjes) waar je de bevestiging van de sjabrak doorheen kunt halen, maar het lijkt mij alleen te laag te zitten voor Lemieux....

Mattes kan mij het antwoord niet geven dus hoop ik dat hier iemand het weet! Werkt het PM systeem wel of niet met een Lemieux sjabrak?

En anders zou ik graag willen weten of het perfect het blijft liggen zonder bevestiging 8-)

Hersenschade status: ik kan tegenwoordig mijn eigen paaseieren verstoppen... :')

Capriootje

Re: Mattes en Lemieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 19:47

Ik gebruik een mattes bontje en ook lemieux dekjes en kentucky zonder lusjes en blijft gewoon keurig liggen zonder vast maken. :)

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-20 22:29

Capriootje schreef:
Ik gebruik een mattes bontje en ook lemieux dekjes en kentucky zonder lusjes en blijft gewoon keurig liggen zonder vast maken. :)

Dat is goed om te horen! Dankjewel!

Hersenschade status: ik kan tegenwoordig mijn eigen paaseieren verstoppen... :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie