Ik ben opzoek naar mensen die besteld hebben op funnyhorses. Ik wil er misschien een westernzadel kopen maar vraag mij af hoe de kwaliteit is en hoe het zadel in het echt op een paard ligt. Ik verwacht geen mega kwaliteit maar ben mega benieuwd. Als iemand een foto heeft graag
Ik ken de zadels niet, noch de site zelf maar als ik de website zo zie zou ik er geen geld aan uitgeven.
Ziet ontzettend onprofessioneel uit, geen telefoonnummer op de site.. ik zou eerder op zoek gaan naar een mooi tweedehandsje. Voor wat ik daar zie aan prijzen moet dat zeker lukken!
Doe jezelf wel een lol en zorg dat het ook écht op je paard past, een kapotte rug is veel duurder dan deze zadels
Edit: de zadels zijn in aanbieding en aanbiedingen vallen buiten het retourrecht. Dan zou ik er al helemaal niet over nadenken!
"I'd rather regret the things I've done than regret the things I haven't done." Volg me op Facebook!
Niet doen en doorsparen voor een beter zadel, je paard zal je dankbaar zijn. Het is een fabeltje dat western zadels bijna altijd passen, doordat ze geen kussens hebben moeten ze nog beter passen dan een Engels zadel.
De kans dat een dergelijk zadel past en ook comfortabel is voor jou en je paard zijn erg klein.