Welke merken springzadels zijn goed aanpasbaar daarmee bedoel ik onder andere of de boom aangepast kan worden. Ik begreep dat bijvoorbeeld Prestige goed aanpasbaar is.
Riuz Diaz, een A-merk met verwisselbaar kopijzer. Uiteraard moet de rest wel passen. Maar dat geldt voor elk zadel.
Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Alle disciplines. Een advies is een advies. Je mag het in de wind slaan, en daarmee doe je niets fout. Accepteer dat en de wereld wordt veel leuker. Als iedereen dezelfde blauwe Opel wil rijden wordt het leven ook maar saai.
WOW zadels - zijn volledig modulair, dus kopijzer, kussens, zitting, zweetbladen zijn allemaal losse onderdelen, kunnen ook ten alle tijden aangepast of vervangen worden. In de kussens zit lucht ,waardoor deze nog preciezer af te stellen zijn dan wol gevulde kussens.
Ik heb ikonic. Zowel dressuur als springen. Komt overeen met bates qua aanpdbaarheid maar vind de zadels echt stukken mooier en de kwaliteit is super. Ze zitten ook fantastisch
Deuber heeft de Maxima. Die is zelfs altijd aanpasbaar door middel van een imbussleutel. De Jump is het springzadel. Ik heb de uitvoering met lange singelstoten.