Schijnt te helpen voor stress, kijkerig, sensibele paarden.
Ik kan er nergens iets over vinden in nederland terwijl het een goed verkocht product is?

Dabiscui schreef:Ik heb hem sinds gisteren voor mijn merrie die gauw in paniek raakt in nieuwe situaties.
Ik wou gisteren dr benen scheren, eerst begonnen zonder masker met hooi voor dr neus zodat ze daar dr focus op heeft. Na 5 min het masker opgedaan en toen had ze geen interesse meer in het hooi en stond ze half in slaap te vallen. Was eerst een beetje skeptisch over het masker maar gister leek het wel alsof het wat deed. Ze stond ook af te kauwen.
Ik ben op dit moment onderweg naar de veluwe en heb hem nu ook op in de trailer omdat ze dus erg in paniek raakt op vreemde locaties. Ik zal laten weten hoe het masker dit weekend is bevallen!
Dabiscui schreef:Ik ben op dit moment onderweg naar de veluwe en heb hem nu ook op in de trailer omdat ze dus erg in paniek raakt op vreemde locaties. Ik zal laten weten hoe het masker dit weekend is bevallen!
Rex_Rolfo schreef:Interessant om te lezen. De fabrikant heeft het over infrarood straling, werkt het op batterijen?
Hillebill schreef:Het is gewoon een stoffen masker. Niet meer en niet minder.
Rex_Rolfo schreef:Hillebill schreef:Het is gewoon een stoffen masker. Niet meer en niet minder.
Dat is precies de reden dat mijn 1e post in dit topic nogal kritisch is. Veel bla bla voor wat er uit ziet als een vliegenmasker zonder oogbescherming. Maar daar zal niemand 100 euro voor over hebben, dus mooi verhaal er omheen terwijl het misschien werkt op zoiets simpels als druk? Maar ja, dan is een oude elastieken kous met ooggaten ook effectief....
Gebruikers op dit forum: Abby_Snow, ComscoreBot en 15 bezoekers