KM worldriding Custom

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

appydale

KM worldriding Custom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-17 21:57

Iemand ervaring met de km worldriding custom? Fijn zadel? Goede kwaliteit?
Of iemand die zowel ervaring heeft met km worldriding custom en custom zelf, aan welk merk zou je dan je voorkeur geven?
Kan op bokt weinig vinden over de km worldriding custom en ben erg benieuwd!
Alvast bedankt

trysteffy

Re: KM worldriding Custom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:35

Wij hebben een blauwe maandag een custom geleend die vonden wij erg lekker zitten en zat ook goed op ons paard. Nou komt als het goed is volgende week de zadelpasser van km om een custom of exclusife aan te meten wij wouden die namelijk ook graag zien.

haasje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 09:15

Fijne zadels! Helaas is mijn paard in een paar jaar zo mega veranderd dat ik heb besloten om het zadel te gaan verkopen, maar heb er heel veel plezier van gehad!

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 16:48

ik rij nu een kleine 2 jaar met de KM custom en ben er zeer tevreden over. Paard loopt er fijn onder, ik zit er fijn op en houd zich tot tot nu toe ook goed.

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 20:23

ik heb zelf 2 km worldriding zadels, fijne zadels en beide paarden lopen er heel fijn onder

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 22:18

Nou maar echt hoor... hij is 2x bij ons geweest eigenlijk vrij weinig intressen of uitlag had ie dan zien we hoe hun de zadels dus echt aanmeten nooit gedaan bij ons op de manier hoe het dus aanbieden... gewoon een paar zadels gepast en oké die laten we namaken leek het eerder op... ook het opvullen na zo veel uur moesten we nog extra voor betalen dat het bij andere zadelpasser in de prijs zitten...