Sportz-Vibe deken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eempje41
Berichten: 376
Geregistreerd: 11-03-11
Woonplaats: Utrecht

Sportz-Vibe deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-20 11:46

Hoi allemaal,

Op internet kwam ik de sportz-vibe deken tegen van horseware. Nu is het een nogal prijzige deken maar hij leek mij wel heerlijk voor mijn paard!

Voordat ik zo veel geld uitgeef voor een deken wil ik graag wat reviews vinden maar veel was er niet te vinden op internet. Mijn vraag is dus nu wie heeft deze deken en wat vind je er van?
Trilt het heel erg en wordt het warm onder de deken?

Ik hoor het graag!

Popstra
Berichten: 13750
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:49

Ik heb deze deken gehad. Het trilt lekker en is niet warm. Ik zag het als een verwen momentje maar niet iets om serieus resultaat van te verwachten als ze evt spier problemen hebben. Ik heb deze deken verkocht en nu de Niagara Equisage. Dit geeft net even betere werking op stramme rug spieren.

eempje41
Berichten: 376
Geregistreerd: 11-03-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-20 11:54

Popstra schreef:
Ik heb deze deken gehad. Het trilt lekker en is niet warm. Ik zag het als een verwen momentje maar niet iets om serieus resultaat van te verwachten als ze evt spier problemen hebben. Ik heb deze deken verkocht en nu de Niagara Equisage. Dit geeft net even betere werking op stramme rug spieren.


Dank voor je reactie. Ik zou de deken dan willen aanschaffen voor voor en na het rijden om hem net wat losser te maken en wat meer te ontspannen.
De Niagara Equisage heb ik ook zien langs komen, helaas is die echt te duur voor mij.

Popstra
Berichten: 13750
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Sportz-Vibe deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:58

Ja klopt die is ook erg duur in aanschaf helaas maar ik heb meerdere paarden in de sport lopen en dan is het fijn om te hebben.

Voor ontspanning kun je gerust de deken gebruiken.