LauravdHam schreef:Heb inderdaad zelf ook maar Amigo dekens gekeken, maar die hebben toch geen bilkoorden? Blijven deze wel goed liggen? Ook met rollen enzo?
callippo schreef:Eens horseware, altijd horseware
Amigo (of beter nog, de Rhino) blijven lang goed en hebben een fijne pasvorm
Voor mijn arabiertje heb ik zelfs zijn hele leven (16 jaar bij mij) één en dezelfde Rhino deken gehad. Met enkel 1 Amigo als reserve. Op het laatst was de staartflap eraf en het bilkoord al 2x gerepareerd, maar hij bleef er nog steeds droog onder
Jet schreef:callippo schreef:Eens horseware, altijd horseware
Amigo (of beter nog, de Rhino) blijven lang goed en hebben een fijne pasvorm
Voor mijn arabiertje heb ik zelfs zijn hele leven (16 jaar bij mij) één en dezelfde Rhino deken gehad. Met enkel 1 Amigo als reserve. Op het laatst was de staartflap eraf en het bilkoord al 2x gerepareerd, maar hij bleef er nog steeds droog onder
De oude Rhino's waren inderdaad nog beter dan de Amigo, maar die van tegenwoordig zijn 1000 Denier, dus die zijn net wat minder sterk en bij Ooteman even duur als de Amigo Bravo met die speciale sluiting en drie buiksingels.
Heleennn schreef:De Freedom lijn van Bucas, super kwaliteit en normale prijzen
Marije_jiplover schreef:Ik heb 1 amigo deken gehad, die heeft 't net geen 1 seizoen volgehouden, toen had die een flinke winkelhaak. Vond de pasvorm ook raar, van voor erg smal, van achter een wijde soepjurk.
Inmiddels voor dat paard overgestapt op Weatherbeeta.
Kost wel wat, maar wanneer je in het VK besteld (nu nog, weet niet wat de brexit daar voor invloed op gaat hebben) valt het nog enigszins mee.
En heb enkele dekens er nu al 4 jaar op liggen, en zijn nog steeds heel en waterdicht.
Jet schreef:Marije_jiplover schreef:Ik heb 1 amigo deken gehad, die heeft 't net geen 1 seizoen volgehouden, toen had die een flinke winkelhaak. Vond de pasvorm ook raar, van voor erg smal, van achter een wijde soepjurk.
Inmiddels voor dat paard overgestapt op Weatherbeeta.
Kost wel wat, maar wanneer je in het VK besteld (nu nog, weet niet wat de brexit daar voor invloed op gaat hebben) valt het nog enigszins mee.
En heb enkele dekens er nu al 4 jaar op liggen, en zijn nog steeds heel en waterdicht.
Die Amigo deken, was dat niet de Amigo Hero? Die heeft een veel lagere Denier ( 600 tot 900). Die heb ik ook gehad omdat die een fleecevoering had, maar daar had ik inderdaad al best snel een winkelhaak in.
Yvank, vreemd dat het wel een sterkere stof is met een lagere Denier. Ik heb altijd begrepen: hoe hoger de Denier-waarde, hoe sterker de stof... Het is inderdaad wel een ander soort stof, dat klopt wel.
Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, ALiuvv, fjord_brucht, har166, mirriejj, Muiz, Niekj_Jente, tiwi1969 en 10 bezoekers