Nymeria schreef:Ik heb vanwege heup/bekkenklachten deze week een ander zadel aan laten meten, een Graziozo. Smalle twist, maar zadel zelf is breed genoeg voor mijn fjord. In 17 inch vanwege korte rug. Ik heb hem dus nog niet binnen (moet nog worden gemaakt), maar het rijden met het testzadel was echt een verademing en totaal niet te vergelijken met mijn huidige zadel. Ik heb dus hoge verwachtingen!
Klinkt goed! Welke prijsklasse vallen deze?
Ineke2 schreef:Ik heb mijn zadel te koop, omdat mijn paard verkocht is. Het is een Hrimnir Master. Voldoet aan al je eisen behalve dat het een 17,5 inch is.
Het paard waar het op lag was een zeer korte IJslander waarbij de meeste zadels echt te lang voor waren.
Ik weet niet in welke omgeving je zoekt, ik ben nog een paar x per week in Noord Brabant
Bedankt voor het aanbod, maar ik ben bang dat een 17,5” voor mij echt te groot is...
hesterve schreef:Ik ben enorm blij met mijn WoW zadel's. Er zijn zoveel mogelijkheden dat het helemaal naar wens kan. Mijn zadel waar ik het meest mee rijd ligt op een groot tuigpaard. Is zitting maat 0(16")en zit heerlijk smal. Ik heb gauw last van mijn heupen( vooral links) en mijn zadelfitter heeft een kleine aanpassing gedaan waardoor de druk ( vanaf de stijgbeugel) nu precies goed is en ik geen last meer heb.
Ik zou als ik jou was zeker eens laten kijken welke onderdelen voor jou het perfecte zadel maken.
Wow is lucht toch? Daar loopt ze niet mee
Tribal, Stubben gaan op de lijst
Massimo trail vind in vreselijk zitten, die wordt het sowieso niet