uiteraard heb ik een vraag

Ik heb een super brave merrie, Daisy, van 18 jaar. Ze wordt al jaar en dag bitloos gereden, ondertussen heb ik wel al een aantal opties in de kast liggen.
Een week of 2 geleden viel de nieuwe catalogus van Kramer door de brievenbus (altijd gevaarlijk

Daisy is destijds (niet door mij) bitloos opgeleerd met de bosal. Ik heb deze bosal gekregen toen ik haar adopteerde. Ik vind het een heel mooi stuk, maar merk dat ik vaak in de knoop lig met de dikke teugels, alhoewel ik ook wel moet toegeven dat ik de leadrope heel handig vind

Bewust voor deze foto gekozen, omdat hier heel goed te zien is dat ik af en toe zit te sukkelen met de dikkere teugel. Hiermee moet ik heel overdreven begrenzen en openstellen, tegenover mijn andere hoofdstellen.

Ook heb ik een heel mooi rijhalster. Het is dat Daisy zo ontzettend braaf is dat ik hier af en toe mee rij, maar ik merk dat ook hier meer ruis op zit dan met onderstaande hoofdstellen. Minder ruis dan met de bosal, ook praktischer door de dunnere teugel.

En dan heb ik ook nog 2 omgebouwde Engelse hoofdstellen, waar ze overigens ook wel goed op reageert. Maar doordat ze omgebouwd zijn, en er ringen voor de teugels aan toegevoegd zijn, vraag ik me soms af of de teugel niet gaat knappen, het is vrij nipt. Daisy is echt een kanjer hoor, heel braaf, maar het zou toch best l*llig zijn als halverwege een wandeling de teugel plots op de grond belandt

Ons jeans-hoofdstel. Erg mooi, maar voelt niet heel kwalitatief aan

En mijn dure Schockmohle, waar ik best verlieft op ben

Dus ben ik me gaan afvragen of ik niet beter voor een écht sidepull kan gaan. Vooral dankzij Kramer dus haha.
Ik heb er 2 gevonden die mij wel wat lijken - ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met (één van) deze?

Ik vind de Tico qua kleur eigenlijk veel mooier dan de Basic. Maar de Tico lijkt zo dicht bij de ogen te komen..
Iemand ervaring met deze sidepulls? Of andere aanraders?
We wandelen, dus gaan enkel is stap. Remmen en sturen is dus zowat het enige wat we doen haha.
Alvast bedankt!