Hannanas schreef:Oehhh deze vind ik ook mooi!
Waar is ie van? Heb je een linkje?
Timbers schreef:Die heb ik gekocht in het zwart. Mooi ding, zacht en mooi anatomisch, maar hij valt wel klein. De Full zit bij mijn beide dames (normale KWPNers van rond de 1.64) op het laatste gaatje![]()
Maar qua leer kwaliteit enzo is het een prachtige kaptoom en ik ben er dus wel blij mee
Hij is overigens van het merk Waldhausen
Britt1 schreef:Timbers schreef:Die heb ik gekocht in het zwart. Mooi ding, zacht en mooi anatomisch, maar hij valt wel klein. De Full zit bij mijn beide dames (normale KWPNers van rond de 1.64) op het laatste gaatje![]()
Maar qua leer kwaliteit enzo is het een prachtige kaptoom en ik ben er dus wel blij mee
Hij is overigens van het merk Waldhausen
O fijn om jouw ervaring te horen! Ik denk dat mijn e-pony de cob dan zou passen. Heb je misschien een foto van hoe het om jouw paard past? En gebruik je 'm ook als hoofdstel?
Britt1 schreef:Oeh maar die is wel heel gaaf! Ook stevig en fijn mee werken? Gebruik je 'm alleen als kaptoom of zo veelzijdig al waarvoor ie bedoeld is?
Roosje9797 schreef:@_PrinCes, ik kan de foto niet zien, welk merk kaptoom heb jij?