Nu wil ik graag nieuwe beugels, die niet te duur zijn en waarvan ik geen knieklachten krijg. Maar ik zie nu door de bomen het bos niet meer
Wie heeft de gouden tip? Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Nu wil ik graag nieuwe beugels, die niet te duur zijn en waarvan ik geen knieklachten krijg. Maar ik zie nu door de bomen het bos niet meer
Wie heeft de gouden tip? Hutcherson schreef:Ik had last van de bal van mijn voet, enkel en knie.
Ik heb sprengers geprobeert. Dat verhielp niets en vond ik dan te duur als het niets deed.
Heb nu acavallo alu pro arena's. Die bevallen heel goed en zijn goedkoper en zijn veiligheidsbeugels die open klappen bij een beknelling.
Wat een verschil toen ik van gewone beugels naar de Bow Balance over ging! Ze zijn aan de prijs, maar naar mijn mening zijn ze het geld dubbel en dwars waard als ik zie dat ze me redelijk pijnvrij lieten rijden
Daarbij verliezen ze hun waarde niet en kun je ze altijd nog doorverkopen bv. heb ik ook gedaan toen ik stopte met rijden. Misschien kun je ze zelf ook tweedehands nog proberen te zoeken bv? Pijnvrij rijden was voor mij in ieder geval wel wat waard moet ik zeggen.