Poekkie schreef:Zadelpasser laten komen en hopen dat het aangepast kan worden. Zelf zeker niet aan prutsen.
Jolynne schreef:In ieder geval niet verstandig om een standaard zadel te kopen recht uit de winkel zonder een zadelpasser erbij te halen.
Vanillia schreef:Zadel terugbrengen naar de winkel en een goede zadelmaker laten komen.
Een goede zadelmaker zal je nooit ongezien een zadel verkopen of ongezien een zadel aanpassen.
Azmay schreef:mandyvelden schreef:Een zadelpasser zegt dat je het zadel kan oprekken. Net zoals bij rijlaarzen. Iemand hier ervaring mee?
Lijkt me enorm sterk, ik zou een andere zadelpasser zoeken bij zulke uitspraken
mandyvelden schreef:Jolynne schreef:In ieder geval niet verstandig om een standaard zadel te kopen recht uit de winkel zonder een zadelpasser erbij te halen.
Ik heb een zadelpasser erbij gehad voor mijn andere zadel. Maar ze geeft ineens aan dat ik beter iemand anders kan vragen. Ik ben totaal niet van de zadelpassers. Nog geen 1x een goed advies gehad. Verschillende hier gehad.
Het zadel ligt heel mooi op het paard, alleen ligt het strak op de schouderbladen.
Maar misschien dat je op mijn vraag kan reageren
Brainless schreef:Azmay schreef:Lijkt me enorm sterk, ik zou een andere zadelpasser zoeken bij zulke uitspraken
Bij sommige zadels kan dat zeker wel.
Mijn zadel heeft een thermoplastische boom die dmv warmte in een pers versteld kan worden.
Gebruikers op dit forum: Armani1985, Bytespider, GrapeshotBot, noviceh, Seni en 8 bezoekers