Oei, ik vind ze eng steriel en sfeerloos... Ik zou me daar niet op mijn gemak voelen en echt als de dood zijn dat ik mest aan mijn laarzen had ofzo, hihi!
edit: maar als je dit kan betalen heb je natuurlijk iemand die met een bezem achter je kont aanloopt...
Oh ik hou hier wel van zo netjes en geordend, mijn hoofd vind dat erg prettig haha. Maar idd, het ziet er wel te schoon uit, dat hoeft van mij dan weer niet en is ook niet echt haalbaar met paarden.
Eerlijk is eerlijk, als ik zoiets op de foto zou zetten, doe ik dat ook na een grote schoonmaak in plaats van nadat er met 10 man doorheen gelopen is na een training in de regen en daardoor een wat modderige bak.
Ik heb de link doorgestuurd naar mijn ouders, wij gaan over een tijdje de zadelkamer opknappen en 90% van de looks is vooral een kwestie van netjes verven, ruim genoeg opzetten en gelijke zadelsteunen etc. Met voldoende licht en geen kluisjes. Oude chesterfield-bank bij de kringloop vandaan maakt het wel af, maar helaas is helaas onze zadelkamer niet groot genoeg voor.