Losse dikke kniewrongen voor springzadel gezocht

Moderators: Coby, Nicole288, Dyonne, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bdt

Losse dikke kniewrongen voor springzadel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-20 21:53

Zoals de titel al zegt, ik ben opzoek naar losse kniewrongen voor op een springzadel.

De standaard kniewrongen die momenteel op mijn kent en masters zitten vind ik persoonlijk wat weinig.

Graag hoor ik jullie mening over losse (dikke) kniewrongen voor op een springzadel! En waar te koop

germie

Re: Losse dikke kniewrongen voor springzadel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 08:08

Jij bedoelt de ronde kuitknoppen?Of de ronde bij de knie? Of gewoon dressuurwrongen? Ik had ooit merkloos diverse wrongen gekocht voor een wintec, maar dat waren allemaal grotere dressuurmodellen. Heb ze uiteindelijk nooit gebruikt omdat zonder wrong fijner reed vond ik en alles heb ik met het zadel verkocht.
Ronde springwrogen ken ik dus niet als losse wrong.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Alle disciplines. Dit is geen leugen, maar echt de waarheid. Germie liegt niet en overdrijft ook niet. Pak wat je pakken kunt, je krijgt nooit tijd terug uit het verleden.
Een advies is een advies. Je mag het in de wind slaan, en daarmee doe je niets fout. Accepteer dat en de wereld wordt veel leuker. :D Als iedereen dezelfde blauwe Opel wil rijden wordt het leven ook maar saai.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie