germie schreef:Als ze niet direct verkocht zijn, dan is de prijs te hoog. Je moet ver onder de nieuwwaarde gaan zitten als je een zadel verkoopt. Als je naar een in/opkoper gaat, dan krijg je ook minder. Het bedrag wat zij je bieden, daar kun je het zadel zeker zelf voor verkopen en dan meestal ook nog ietsjes meer.
frisian_love schreef:germie schreef:Als ze niet direct verkocht zijn, dan is de prijs te hoog. Je moet ver onder de nieuwwaarde gaan zitten als je een zadel verkoopt. Als je naar een in/opkoper gaat, dan krijg je ook minder. Het bedrag wat zij je bieden, daar kun je het zadel zeker zelf voor verkopen en dan meestal ook nog ietsjes meer.
Dat ben ik niet perse met je eens.
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan.
In 2018 een zadel gekocht voor €2450,- , daar wil ik nu €1400,- voor.
Ruim €1000,- afschrijving in 2 jaar dus.
Zelf heb ik het idee dat zadels onder de €500,- makkelijk verkopen, maar dat het daarboven lastiger wordt.
frisian_love schreef:germie schreef:Als ze niet direct verkocht zijn, dan is de prijs te hoog. Je moet ver onder de nieuwwaarde gaan zitten als je een zadel verkoopt. Als je naar een in/opkoper gaat, dan krijg je ook minder. Het bedrag wat zij je bieden, daar kun je het zadel zeker zelf voor verkopen en dan meestal ook nog ietsjes meer.
Dat ben ik niet perse met je eens.
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan.
In 2018 een zadel gekocht voor €2450,- , daar wil ik nu €1400,- voor.
Ruim €1000,- afschrijving in 2 jaar dus.
Zelf heb ik het idee dat zadels onder de €500,- makkelijk verkopen, maar dat het daarboven lastiger wordt.
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Phonix en 8 bezoekers