Aangezien ik vreselijk in tweestrijd zit, ben ik benieuwd of ik hier wat meningen kan vinden.
Ik ben opzoek naar een nieuw zadel. De redenen is simpel, mijn huidige gaat stuk en ik vind het niet waard om hem te laten maken. Ik ben al langer aan het sparen, dus ik mag gewoon een nieuwe van mezelf

Nu heb ik niet heel veel eisen. 17,5 inch, medium/wijd boom en niet te lang. En als het kan moet het er een beetje mooi uitzien.
Ik heb een prachtig zadel gevonden op marktplaats. Juiste maten, heel mooi, goed merk etc. Alleen twijfel ik dus ontzettend of ik het moet doen of niet. Het zadel is niet in de buurt, dus het zou opgestuurd moeten worden. En opsturen = verkocht. Wat ik heel goed begrijp. Maar het gaat toch even om ruim 900 euro, en straks heb ik een zadel wat toch niet past? Hoe zit het met de ervaringen bij de bokkers in het kopen van zadels via Marktplaats/Facebook? Pakte het goed uit?
Laten we voorop stellen dat mijn zadelmaker naar het zadel komt kijken. Zij handelt zelf echter niet in zadels, dus ik kan bij haar niks kopen. Anders had ik dat wel gedaan. In de buurt staat ook niks te koop, want dat was natuurlijk nog makkelijker geweest, maar helaas.
Wat is wijsheid? Help