_Sofie schreef:Een draadje lijkt me niet geheel veilig. Wellicht mag je van de stalhouder dekenrekken ophangen in de stal. Dat vind ik zelf ideaal (en gelukkig laat mijn paard alles hangen). Anders is een zo’n opbergbox voor tuinkussens misschien een optie, als je die ergens kwijt kan op stal.
prugelpiet schreef:_Sofie schreef:Een draadje lijkt me niet geheel veilig. Wellicht mag je van de stalhouder dekenrekken ophangen in de stal. Dat vind ik zelf ideaal (en gelukkig laat mijn paard alles hangen). Anders is een zo’n opbergbox voor tuinkussens misschien een optie, als je die ergens kwijt kan op stal.
Deken rekken ín de stal? Dat lijkt me nou niet zo'n goed idee.
Ts: mag je geen touwtjes aan de buitenkant van de stal hangen?
Vergeet ook niet dat paarden wel eens met hun bips tegen de wand staan en dan poepen. Zit alles onder de mest
Romeo2007 schreef:Ik zou dit zeker niet doen ivm brand en straks blijft je paard hangen met zijn benen erin. Of trekt de deken eraf en doet zich er daarna aan pijn.
Gebruikers op dit forum: Daphara, ElinaSK, Lotte_Wessel, maya12333, Muronia, rob1998, roosjenat, Tundra, Ubermetrics, xSannee en 6 bezoekers