liliekska schreef:Ik meld me hier graag! Vind trainingsshirtjes vaak duur of, zoals bij equito, net niet mijn smaak dus dan is het ideaal om wat te mixen qua merken.
Dit is de equito oud roze (uit mn hoofd) gecombineerd met een trainingsshirt van felix buhler in de kleur terra cotta.
[ [url=m/HEyLpV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn wedstrijdset is ook een combinatie aangezien ik de es jasjes toch wel heel prijzig vind (zeker voor de hoeveelheid wedstrijden die ik start). Es dekje white bordeaux en het jasje is de QHP Coco in het rood!
[ [url=m/JXmNai.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind die sapphire met het lemieux oornetje best een leuke combinatie zo! Op het paard valt het waarschijnlijk nog minder op dat ze net niet hetzelfde zijn.
liliekska schreef:Ik meld me hier graag! Vind trainingsshirtjes vaak duur of, zoals bij equito, net niet mijn smaak dus dan is het ideaal om wat te mixen qua merken.
Dit is de equito oud roze (uit mn hoofd) gecombineerd met een trainingsshirt van felix buhler in de kleur terra cotta.
[ [url=m/HEyLpV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn wedstrijdset is ook een combinatie aangezien ik de es jasjes toch wel heel prijzig vind (zeker voor de hoeveelheid wedstrijden die ik start). Es dekje white bordeaux en het jasje is de QHP Coco in het rood!
[ [url=m/JXmNai.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind die sapphire met het lemieux oornetje best een leuke combinatie zo! Op het paard valt het waarschijnlijk nog minder op dat ze net niet hetzelfde zijn.
Jenara schreef:Ik ga volgend altijd handig om wat inspiratie op te doen
Even wat foto's opzoeken!
Heb niet zoveel beenbeschermers en geen oornetjes, dus voornamelijk kleding!
ES Brick orange dekje + PS of Sweden ice coffee rijbroek + shirtje van Esprit en het merk van de trui ben ik vergeten. (Ik negeer even bruine shirt en beige trui, die had ik al langer). Heb de oranje kleding gevonden via zalando door te zoeken op kleur :p
[ [url=m/Rr6aGq.jpg]Afbeelding[/url] ]
ES Rose breeze dekje + PS of Sweden charcoal legging + Superdry trui (oudere collectie) + nog wat oudere shirts die ik al had (H&M / Esprit)
[ [url=m/JsTd1I.jpg]Afbeelding[/url] ]
PS of Sweden wine dekje + PS of Sweden ice coffee rijbroek + BR event beschermers in beet red + Superdry trui + oudere shirts
[ [url=m/nfKUPw.jpg]Afbeelding[/url] ]
ES Steel blue dekje + Bijhorend ES jasje + Peeskappen ES in steel blue + oudere shirts + oudere rijbroek
[ [url=m/h69uEQ.jpg]Afbeelding[/url] ]