Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
trysteffy schreef:Gloa schreef:Hoe krijg je het voor elkaar dat bakstukken uitgerekt zijn
Er zit helastiek in mijn hoofdstel bij het kopstuk. Zelf ook geen idee hoe en wat.
En het is leer de paardenwinkel waar ik het ook over had zeiden ook van op een geven moment rekt leer uit ofzo.
Cinnepin schreef:Ik lees eigenlijk dat je het bit gebruikt als rem, want bitloos kan niet omdat hij er dan vandoor gaat. Een bit is geen rem.
Dus gebruik je het bit al verkeerd, misschien dat dat ook de rede is dat hij zijn tong erover gooit? Pijn?
Cinnepin schreef:Ik lees eigenlijk dat je het bit gebruikt als rem, want bitloos kan niet omdat hij er dan vandoor gaat. Een bit is geen rem.
Dus gebruik je het bit al verkeerd, misschien dat dat ook de rede is dat hij zijn tong erover gooit? Pijn?
trysteffy schreef:Als ik stelling vraag of mijn teugels op maat wil doen voornamelijk.
Klopt hij wilt niet altijd zijn lichaam lostlaten. Voor de M2 krijgen we nog wel redelijk mooie punten voor.. rond de 190. Maar wat er dan soms wel staat in de protocol mond opengespeerd dat gaat vaak wel in de galop maar in stap en draf hoor ik hem echt zijn mond bezig zijn zeker als hij gespannen is ik schaam me soms echt er voor of ik heel hard in zijn mond bezig ben ofzo dat ik met 2 pinken dan rij omdat ik dan weer als ik meer ga vragen dat het nog erger word.. en ik meen het ik heb serieus nooit een paard zo erg horen kauwen om zo te zeggen. Dan gemiddeld ander paard... en we zijn daar al jaren aan het uitzoeken hoe en wat en waarom ie dat doet en niemand weet het... want hij heeft het bij iedereen die ik er op heb gelaten zelfs iemand die totaal geen kracht heeft door een ziekte...
hij heeft ook wel eens dagen dat ie zijn mond dicht houd.
En dan sinds paar weken dan voor het eerst een tong over het bit.
trysteffy schreef:Hij heeft wel een diastasen daar voor word ie volgende week ook op gecontroleerd zou het daar ook mee te maken kunnen hebben? Die heeft de tandarts 2 jaar geleden ondekt trouwens