Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lnvdh schreef:het is idd ook voor een staprondje door de bak of dorp of bijv wandelrondje met mijn dochter. voor het rijden gebruik ik gewoon mijn eigen zadel maar soms doe je even 20 minuten lekker stappen of rondje buiten dan vind ik het toch prettig dat in geval van schrikreactie oid ik iets aan de voeten hebt. ik begrijp uiteraard dat je geen bbp kan gebruiken voor rijden...
lnvdh schreef:het is idd ook voor een staprondje door de bak of dorp of bijv wandelrondje met mijn dochter. voor het rijden gebruik ik gewoon mijn eigen zadel maar soms doe je even 20 minuten lekker stappen of rondje buiten dan vind ik het toch prettig dat in geval van schrikreactie oid ik iets aan de voeten hebt. ik begrijp uiteraard dat je geen bbp kan gebruiken voor rijden...
lnvdh schreef:oke bedankt voor de reacties... ik ga eens kijken naar een bbp met wat meer dij en achterkant.. mijn pony zit niet beroerd in draf maar kan wel zomaar ineens ff een sprintje trekken van 20 meter als die ergens van schrikt en vorige week een rechtsomkeert omdat er een ballon achter een huis vandaan schoot.... met mijn huidige bbp had ik er naast gelegen dat weet ik zeker.. met zadel geen enkel probleem.... dus ik dacht... een betere bbp is mss een optie... maar dit is mss ook een goeie optie.