Stijgbeugels Tech stirrups beschadigd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EVL

Stijgbeugels Tech stirrups beschadigd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-20 21:08

Hoi, mijn dochter is met haar Tech stirrups beugel ergens langs geschuurd, waardoor er nu lakschade is aan de beugel. Weet iemand waar je ergens terecht kan om zoiets te herstellen? Of waar ik een lakstift in die specifieke kleur kan kopen om het wat minder zichtbaar te maken? Ik heb al naar de winkel gebeld waar we ze gekocht hebben, ze gaan eens informeren maar kunnen niets beloven.

Horsy83

Re: Stijgbeugels Tech stirrups beschadigd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 21:34

Heuts autolak stiftje. Schadeherstelbedrijf voor auto’s al gaat dat laatste wat ver.
Met de laatste optie zijn ze als nieuw dat wel.

EVL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-20 22:13

Horsy83 schreef:
Heuts autolak stiftje. Schadeherstelbedrijf voor auto’s al gaat dat laatste wat ver.

Ja, een lakstiftje had ik ook al gedacht, maar dan moet ik zeker weten welke kleur het is.
Ik heb al een carosserie bedrijf gecontacteerd, maar die kunnen niet helpen omdat ze enkel de kleuren van auto’s kunnen scannen.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 22:32

EVL schreef:
Horsy83 schreef:

Ja, een lakstiftje had ik ook al gedacht, maar dan moet ik zeker weten welke kleur het is.
Ik heb al een carosserie bedrijf gecontacteerd, maar die kunnen niet helpen omdat ze enkel de kleuren van auto’s kunnen scannen.

Misschien een andere proberen? Ik had ooit lakschade aan mijn nieuwe tennisrolstoel. Die heb ik bij een carrosserie bedrijf laten scannen en spuitbus in dezelfde kleur gekocht.

jooosjefien

Re: Stijgbeugels Tech stirrups beschadigd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 09:48

In principe zou een carrosserie firma dit moeten kunnen scannen! In Amsterdam zit eentje die wij ooit voor een motor hebben gebruikt, ik ga het even opzoeken

Horsy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 13:21

EVL schreef:
Horsy83 schreef:

Dat laatste is echt grote onzin. Ze kunnen alle kleuren scannen en materiaal bepalen. Zou wat zijn als dat apparaat autistisch zou zijn. Je hebt allerlei materialen waar autoverf overheen gaat plamuur, kunststoffen staal roestvrij noem maar op.

Een verfgroothandel kan dat vaak ook
Laatst bijgewerkt door Horsy83 op 17-06-20 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 13:24

Ik heb bij de plaatselijke verfwinkel ooit een onderdeel van de tractor laten scannen voor de juiste kleur. Dus met een beugel moet dat ook wel lukken