Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosjenat schreef:Ik heb die van pagony van €20. Werkt super! Alleen vind het logo niet mooi staan, zit midden op het oorgedeelte. Maar verder werkt hij top.
Die van anky vind ik minder, maat pony was erg klein en maat paard was enorm groot. Had een aparte pasvorm.
[ [url=m/E0E7vP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vIufHN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hartje schreef:roosjenat schreef:Ik heb die van pagony van €20. Werkt super! Alleen vind het logo niet mooi staan, zit midden op het oorgedeelte. Maar verder werkt hij top.
Die van anky vind ik minder, maat pony was erg klein en maat paard was enorm groot. Had een aparte pasvorm.
[ [url=m/E0E7vP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vIufHN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja vind de logo's op de oren uberhaupt niet mooi maar snap ook wel dat ze die ergens willen plaatsen.
Is het logo er op gestikt ? En er dus mogelijk vanaf te halen?
Maris__ schreef:Ik heb deze van Kentucky, zit erg mooi en met dempende orenWel wat prijzig maar is z’n geld waard. Zeer luxe afgewerkt met glitter steentjes. Is evt te koop
[ [url=m/a8NSnU.png]Afbeelding[/url] ]
Nielojram schreef:Maris__ schreef:Ik heb deze van Kentucky, zit erg mooi en met dempende orenWel wat prijzig maar is z’n geld waard. Zeer luxe afgewerkt met glitter steentjes. Is evt te koop
[ [url=m/a8NSnU.png]Afbeelding[/url] ]
Wat een bedrag![]()
Kan je voor dat geld niet investeren in les dat je wat zekerder overkomt op je paard?
Jij bent immers de leider.
Wifa schreef:@ hartje: Welke maat heb je nu gekocht? En zou je de maten eens kunnen nemen (lengte oren en tussenin). Hier een beetje ezelsoren (ongeveer 20 cm lengte) en ik weet niet goed welke maat/merk ik moet nemen.