Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Check ik heb t nieuwe model. Erg fijn zadel! Heb hem alleen nog niet zo lang ook.
[ [url=m/cLto2S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HUuzql.jpg]Afbeelding[/url] ]
josewoos schreef:[ [url=m/cl1rkb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb sinds december een skyway zadel. Ik was nog helemaal niet bekend met dit merk, maar mijn paard gaf heel duidelijk aan dat dit zadel fijn lag en ik zelf zat er ook super in.
Ik wil nog een afspraak maken voor komende maand voor controle, maar onder mijn beugelriemen zie ik al slijtage plekken. Vind ik toch wel erg voor een zadel van half jaar oud![]()
Misschien dat de kleur bruin hier gevoeliger voor is of zo, maar dan vind ik wel dat dit van tevoren gemeld moest worden.
Xritt schreef:MarjanB schreef:Check ik heb t nieuwe model. Erg fijn zadel! Heb hem alleen nog niet zo lang ook.
[ [url=m/cLto2S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HUuzql.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel mooi. Leuk met dat blauwe randje.
Mag ik vragen wat jullie voor een nieuw zadel hebben betaald. Mag ook via pb.
Ik wil gewoon een zwart zadel. Zonder poespas misschien net als MarjanB een blauw of lak randje.
josewoos schreef:[ [url=m/cl1rkb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb sinds december een skyway zadel. Ik was nog helemaal niet bekend met dit merk, maar mijn paard gaf heel duidelijk aan dat dit zadel fijn lag en ik zelf zat er ook super in.
Ik wil nog een afspraak maken voor komende maand voor controle, maar onder mijn beugelriemen zie ik al slijtage plekken. Vind ik toch wel erg voor een zadel van half jaar oud![]()
Misschien dat de kleur bruin hier gevoeliger voor is of zo, maar dan vind ik wel dat dit van tevoren gemeld moest worden.
MarjanB schreef:Xritt schreef:Mijn paard vind het zadel niet fijn. Heb er nu twee keer mee gereden. Ze wil niet goed galopperen en is boos tijdens het rijden. Dus ik denk dat het hem niet gaat worden. Ik probeer het morgen nog een keer.
Heb je hem niet te ver naar voren liggen?
Xritt schreef:Kan ik eens naar kijken. Voor mijn gevoel niet. Het dekje schoof ook onder het zadel uit. Dat heb ik nog nooit gehad
Xritt schreef:Hoi iedereen,
Ik heb Vandaag een Skyway zadel geprobeerd. Ik was verbaasd over hoe fijn ze zitten. Ze zagen er stugger uit dan ze zijn. Nu heb ik er maar 10 min mee gereden. Dus heel veel kan ik er nog niet over zeggen. Ik mag hem gelukkig even proberen. Mijn paard liep er oké onder. Kan er nog niet veel over zeggen. We waren voor een pasconsult bij Countrymill. Vanwege een wegafsluiting was het heen dik een uur rijden. Daarna nog een half uurtje wachten. En toen nog zadels passen. Ik merkte dat mijn paard er geen zin meer in had. Ze liep daardoor echt bagger.
Het was super fijn dat ik het zadel mocht meenemen om te proberen.
Nu kan ik alleen niks vinden over deze zadels. Op bokt wat korte ervaringen. Maar vooral van een paar jaar geleden.
Zijn er ondertussen wat nieuwe ervaringen. Ben heel benieuwd hoe dit zadel na een paar jaar is. Het is best een flinke prijs voor het zadel.
nouklime schreef:Ik ben 18 Juni bij CM geweest omdat ik voor mijn paard nu hij 6 is geworden graag een goed zadel wilde. Ik hoopte op een wauw moment en die kwam! Onder de Skyway! Ingepakt en meegenomen en mega blij ermee! Al enorme sprongen vooruit hebben wij gemaakt met dit zadel, wat ben ik er blij mee!!
nouklime schreef:Ik ben geholpen door Bert. En jij? Ben echt onwijs blij met dit zadel. Wist niet dat je zo blij met een zadel kon zijn haha!
nouklime schreef:Hahaha mega leuk om te horen @Hubbels! Ik was totaal niet verwend dus dit voelde echt hemels. Was het 5de zadel wat hij erop legde en mijn paard maakte meteen ruimere passen onder het zadel en zocht meteen meer mijn hand op (onwijs onrustige aanleuning hiervoor) en bleef echt lekker doorlopen.