aztec diamond goeie kwaliteit?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amco

aztec diamond goeie kwaliteit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 13:26

Ik ben enorm fan van de grijze set van Aztec diamond. Ik zou graag het grijze zadeldoek, oornetje en bijpassende grijze rijbroek en een legging bestellen. Nu is mijn vraag: wat is de kwaliteit en hoe passen deze kleren? Heeft al iemand reeds ervaring met het zadeldoek? Is deze dik? Zitten de leggings goed en heeft deze goede grip? En de rijbroek? Graag hoor ik jullie ervaringen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:38

Ik heb laatst een rijbroek bij hen besteld en die is direct retour gegaan. Afschuwelijke kwaliteit met allemaal naden op vreselijke plekken. En hij was echt niet te klein; heb zelf maat 34. De pasvorm was gewoon afschuwelijk en ik was gewoon bang dat als je één keer een flinke bok moet uitzitten je eruit zou scheuren. Ook de stof voelde gewoon heel goedkoop aan, en de stiksels en het borduurwerk was ronduit slordig. Ook de tailleband was heel slap en sloot daardoor niet mooi aan. In normale rijbroeken is die altijd wat verstevigd, maar deze was gewoon zoals de rest van de rijbroek. Ook was het zitvlak op geen enkele manier beschermd; na één keer rijden zou je waarschijnlijk al slijtplekken zien.

Goedkope meuk, is je geld niet waard en zéker niet de 100 euro die ze voor zo'n rijbroek vragen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-06-20 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:43

De rijleggings gebruik ik al jaren, heb er 4. Ik vind deze erg fijn zitten, vallen op maat (de baselayers vallen een maat kleiner) en prima kwaliteit. Een begint nu wel iets te slijten na 3-4 jaar. Ik heb er prima grip mee. Met de broeken heb ik geen ervaring, ik gebruik liever rijleggings.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:49

Ik vond de kwaliteit tegenvallen. Voor mij geen aztec diamond meer.

Nienkje_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:50

Ook ik vond de kwaliteit matig. Ik had een legging. Geen grip en meer een looplegging qua materiaal. Niet heel/extra stevig.
Baselayer best leuk, maar bijv het ritsje dat daar in zat vond ik stroef en goedkoop.

Ik ben genezen. Bij ragfijne figuurtjes staat het echt erg leuk, maar als je groter bent dan maat 34 en ouder dan 25 (ik heb maat 38, en ben 51), zou ik het niet adviseren.