Ik kan via de zoekfunctie niets vinden wat antwoord geeft op mijn vraag.
Mijn merrie wou helemaal niet tot heel moeilijk naar mijn hand toe lopen (scheef, vast in de rug door niet passend zadel, vast in atlas door het hoofd in onnatuurlijke houding, vast in de kaken, slecht gebit etc.). Sinds ze van mij is heb ik hier veel tijd, geld en werk in gestopt in de zin van een nieuw passend zadel, behandelingen, goede instructie/les etc. Hierdoor is er al veel verbetering ingekomen, alleen mis ik nog net het gevoel dat ze toch lekker in die aanleuning blijft...
Ik vraag mij af of dit helemaal bereikt kan worden door een ander bitje. Ze loopt momenteel op een dubbelgebroken kneveltrensje met koperen rol in het midden. Mijn tandarts die tevens bitfitter is heeft mij de Trust flexi soft bitten aanbevolen omdat de meeste paarden hier uiteindelijk zo mee weglopen, alleen vind ik deze net iets te duur om even uit te testen en er vervolgens achter te komen dat ze hier niet op wil lopen.
Ik ben dus opzoek naar iets vergelijkbaars met Trust met dezelfde werking maar weet niet of dit überhaupt bestaat. Ik zou de Trust graag eerst een week of 2 willen testen om te kijken of het werkt, voor ik hier groot geld aan uitgeef maar het langste wat ik kan vinden om te testen is 5 dagen

Mocht iemand toevallig een Trust innosense flexi soft (knevel)trens in maat 13,5 hebben voor een leuk prijsje houd ik mij natuurlijk aanbevolen.