Hypostore surprise box

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Krtek

Hypostore surprise box

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-20 18:13

Ik zag op de site van hypostore dat je nu ook een surprise box kunt bestellen van €25, €50, of €100.-
https://hypostore.nl/hypostore-surprise-box-medium.html
Leek mij leuk om dit voor mijn verjaardagsgeld te doen maar twijfel nog. Vroeg me af of er al mensen zijn die dit gedaan hebben en of ze er blij mee zijn?

mvdbijl

Re: Hypostore surprise box

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 18:23

Tja, je weet niet wat je krijgt. Ik zou liever iets kopen wat echt naar me zin is. Dingen zijn wellicht maat gebonden of niet je smaak.

De box heeft voor de koper wat meer waarde maar zijn het geen items uit een oudere collectie?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 18:34

Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen van mijn ouders. Er zaten opzich wel leuke dingen in, maar zal het niet nog een keer doen.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-20 15:53

nicole_floor schreef:
Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen van mijn ouders. Er zaten opzich wel leuke dingen in, maar zal het niet nog een keer doen.

Waren het geen nuttige spullen of omdat je ze al had. En klopte de waarde een beetje van het pakket? Zit nog steeds te twijfelen O:)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 17:58

Het waren opzich wel nuttige spullen. Ik had een dekje, een T-shirt en een halster. Verder nog zadel zeep spray en antiklik spray. Maarja je kan natuurlijk niet zelf kiezen wat voor dekje je er bijvoorbeeld in wil. Had liever een andere kleur dekje gehad, als ik dan toch mag zeiken.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-20 20:47

nicole_floor schreef:
Het waren opzich wel nuttige spullen. Ik had een dekje, een T-shirt en een halster. Verder nog zadel zeep spray en antiklik spray. Maarja je kan natuurlijk niet zelf kiezen wat voor dekje je er bijvoorbeeld in wil. Had liever een andere kleur dekje gehad, als ik dan toch mag zeiken.

Haha, zeiken mag hoor! Maar als dat in een doos voor €50,- zit, vind ik het wel weinig waar voor je geld, of het moeten dure merken zijn...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 20:52

De eerste 3 items (het dekje, het shirt en het halster) moeten ook maar net passen.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 21:13

Jaa je geeft natuurlijk wel je maten door. Maarja ik heb een paard met peesbeschermers en dekje maat full en een hoofd maat cob. En nu heb ik een halster maat full die niet past. :') En met kleding net zo misschien is het wel een T shirt wat net wat groot of klein valt.

Ik had een box van 100 euro. Ik kon het dekje, halster en shirtje niet vinden op hun site, dus ik heb geen idee wat ze kosten. Het waren wel merk spullen en ik gok het dekje rond de 40, 50 euro. T-shirt misschien ook 30 euro?

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 21:21

Ik heb laatst een box van 50 euro besteld. Idd van nog verjaardagsgeld.
Er zat in een zwart bonthalster met touw
Equishine
Giga zoete paardensnoepjes
Een montar shirt zonder mouwen
En een staartborstel.

Heb het uitgerekend en de box was 69 waard ongeveer.

Het was wel een leuk pakket maar weet niet of ik het nog x zou doen

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 21:24

Jaa denk dat mijn waarde ook wel zeker meer was dan 100 euro. Die zadelzeep was bijvoorbeeld van anky dat is ook geen goedkoop merk.

Die zoete snoepjes had mijn zusje idd ook, de paarden vinden ze wel lekker in ieder geval. :')

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 21:27

Ik zag bij sommigen dat er onder andere een Equestrian Stockholm dekje in zat en daar zou ik super blij mee zijn, maar bij andere zag ik dan een roze Eskadron dekje en dat zou ik dan weer verschrikkelijk vinden. Dus ik zou het niet doen, dan koop ik met het bedrag wel iets wat helemaal mijn smaak is :) En wat ik kan terug sturen als het niet naar mijn zin is :D

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 21:28

ik had idd ook gehoopt dat er een equistrian Stockholm of ps of sweden dekje in zat _O-

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 20:06

Bedankt voor jullie reacties. Denk dat ik dan de gok maar niet ga nemen.

manolito10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 22:55

Ik zie dat er nu een Equestrian Stockholm surprise box is!

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:10

Ik heb er vandaag toevallig ook 1 gehad! De kleine van 25 euro. Mijn vriend had hem als verrassing gekocht :) Ik heb een halster, snoepjes, een verkoelingszeep van naf en een polo van HV polo. Ben er echt blij mee! Vooral met de fles van NAF en de polo. Alleen het halster is wel maat pony, hij wist niet welke maat m’n paard heeft dus ik hoop dat die wel past (hij heeft normaal cob).

Afbeelding

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:27

D_akota schreef:
nicole_floor schreef:

Haha, zeiken mag hoor! Maar als dat in een doos voor €50,- zit, vind ik het wel weinig waar voor je geld, of het moeten dure merken zijn...

Nou 50 euro een 4-5 tal artikelen ? En Merk spul? Dan kan het niet eens uit zegt mijn gevoel.
Merk is vaak duur. Ondanks dat ze misschien iets goedkoper inkopen wil het bedrijf ook winst draaien.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:28

D_akota schreef:

Ach.. als je het zelf graag wil? Soms is een gok In het leven toch ook wel leuk?

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-20 20:08

mingming schreef:
Ik heb er vandaag toevallig ook 1 gehad! De kleine van 25 euro. Mijn vriend had hem als verrassing gekocht :) Ik heb een halster, snoepjes, een verkoelingszeep van naf en een polo van HV polo. Ben er echt blij mee! Vooral met de fles van NAF en de polo. Alleen het halster is wel maat pony, hij wist niet welke maat m’n paard heeft dus ik hoop dat die wel past (hij heeft normaal cob).

[ [url=m/z0EeVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh, deze box is echt leuk!

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-20 20:10

Knert schreef:
D_akota schreef:

Ach.. als je het zelf graag wil? Soms is een gok In het leven toch ook wel leuk?

Ik zal er nog eens over na denken en misschien doe ik het toch nog wel. Ben erg nieuwsgierig aangelegd :D

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:17

Ik heb vorige week de box van 25 euro besteld. Oordeel zelf: Afbeelding

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:28

Ik zit te overwegen om ook voor de surprise box maat small te gaan. Die van mingming vind ik heel leuk! Die van Willeke iets minder omdat ik die spullen ook al heb

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:25

_Lobke_ schreef:
Ik zit te overwegen om ook voor de surprise box maat small te gaan. Die van mingming vind ik heel leuk! Die van Willeke iets minder omdat ik die spullen ook al heb

Ik heb ook wel eens een box gezien met een longeerlijn.. Dat zou ik dan weer niet leuk vinden want die heb ik al x3 haha. Ik was hier super tevreden mee

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:45

Ik kijk even mee

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 22:48

D_akota schreef:
mingming schreef:

[ [url=m/z0EeVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh, deze box is echt leuk!

Ja vond ik ook! Ik weet eigenlijk niet of het de kleine is of de medium. Misschien toch wel de medium als ik kijk naar de waarde van alles :)

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 07:43

Met spullen voor jezelf erin is het de medium