Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nicole_floor schreef:Het waren opzich wel nuttige spullen. Ik had een dekje, een T-shirt en een halster. Verder nog zadel zeep spray en antiklik spray. Maarja je kan natuurlijk niet zelf kiezen wat voor dekje je er bijvoorbeeld in wil. Had liever een andere kleur dekje gehad, als ik dan toch mag zeiken.
D_akota schreef:nicole_floor schreef:Het waren opzich wel nuttige spullen. Ik had een dekje, een T-shirt en een halster. Verder nog zadel zeep spray en antiklik spray. Maarja je kan natuurlijk niet zelf kiezen wat voor dekje je er bijvoorbeeld in wil. Had liever een andere kleur dekje gehad, als ik dan toch mag zeiken.
Haha, zeiken mag hoor! Maar als dat in een doos voor €50,- zit, vind ik het wel weinig waar voor je geld, of het moeten dure merken zijn...
mingming schreef:Ik heb er vandaag toevallig ook 1 gehad! De kleine van 25 euro. Mijn vriend had hem als verrassing gekochtIk heb een halster, snoepjes, een verkoelingszeep van naf en een polo van HV polo. Ben er echt blij mee! Vooral met de fles van NAF en de polo. Alleen het halster is wel maat pony, hij wist niet welke maat m’n paard heeft dus ik hoop dat die wel past (hij heeft normaal cob).
[ [url=m/z0EeVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Lobke_ schreef:Ik zit te overwegen om ook voor de surprise box maat small te gaan. Die van mingming vind ik heel leuk! Die van Willeke iets minder omdat ik die spullen ook al heb
D_akota schreef:mingming schreef:Ik heb er vandaag toevallig ook 1 gehad! De kleine van 25 euro. Mijn vriend had hem als verrassing gekochtIk heb een halster, snoepjes, een verkoelingszeep van naf en een polo van HV polo. Ben er echt blij mee! Vooral met de fles van NAF en de polo. Alleen het halster is wel maat pony, hij wist niet welke maat m’n paard heeft dus ik hoop dat die wel past (hij heeft normaal cob).
[ [url=m/z0EeVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh, deze box is echt leuk!