BR Majeur II Zadeldek ervaring

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Belfor

BR Majeur II Zadeldek ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-20 11:28

Heeft iemand ervaring met het zadeldekje BR Majeur II Zadeldek? En heeft iemand hier toevallig een foto van van de kleur beige? Ik ben heel erg benieuwd!

NienkeV1994

Re: BR Majeur II Zadeldek ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 11:32

Ik heb dit dekje, maar wel in het blauw, dus een foto van de beige variant kan ik niet maken. Ik weet niet precies wat je vraag is over het dekje maar ik ben er wel tevreden over. Ik heb hem gekocht omdat mijn pony best een gevoelige huid heeft en dit me daarom wel fijn leek voor hem

blokfluit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 11:37

Ik heb ook een blauwe. Fijn dekje, blijft ook mooi na wassen.

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-20 11:42

NienkeV1994 schreef:
Ik heb dit dekje, maar wel in het blauw, dus een foto van de beige variant kan ik niet maken. Ik weet niet precies wat je vraag is over het dekje maar ik ben er wel tevreden over. Ik heb hem gekocht omdat mijn pony best een gevoelige huid heeft en dit me daarom wel fijn leek voor hem

En werkt het voor jouw pony ivm zijn gevoelige huid? Ik wil al een tijdje een dekje van LeMieux Loire kopen om te gebruiken bij mijn bijrijdpaard, maar die vind ik ontzettend duur.. Nu kwam ik deze tegen in de aanbieding, dat maakt het toch wat aantrekkelijker.

Ik ben nu even aan het kijken voor bijpassende peesbeschermers van BR, mocht ook iemand een foto hebben van de kleur Beige met bijpassende peesbeschermers.... :D