Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eilleen333 schreef:Ik zou de sperriem er sowieso afhalen. Die schuurt er ook tegenaan.
Muiz schreef:Heeft hij niet gewoon zijn hoofd lomp gestoten en schuurt dat nu open door het bit? Het lijkt me wat hoog zitten voor een velletje wat er tussen komt namelijk.
paardnmeisje schreef:Misschien is het een idee (voor nu in ieder geval) om bitringen te gebruiken?
Bij mijn paard heeft het velletje eens dubbel gezeten waardoor het open is gegaan, toen een tijdje met bitringen gereden totdat het weer helemaal dicht was
Nielojram schreef:Misschien wat rustigere handjes?
Eline_S_S schreef:Kan mijn vorige post niet meer bewerken, maar zou dit iets zijn?
[ [url=m/URuLqE.png]Afbeelding[/url] ]
Eline_S_S schreef:Velletje er tussen zou best nog wel eens kunnen. Hij zit nu helaas net tussen twee maten in. Nu heeft hij een 11,5 maar een 12,5 is nog net wat te grof voor hem. Wellicht toch kijken voor een flexi bitje oid.
pol013 schreef:Eline_S_S schreef:Kan mijn vorige post niet meer bewerken, maar zou dit iets zijn?
[ [url=m/URuLqE.png]Afbeelding[/url] ]
Dit bit heb ik. Bevalt prima.
Maar kan me ook voorstellen dat dat juist op die plek komt te zitten. En als het eenmaal kapot is, is iedere wrijving er 1 teveel.
Even bitloos een optie?
Hilli schreef:Is je hoofdstel nieuw? Neusriem gaatje hoger of lager kan ook nog helpen. Dan schuurt het net niet op die plek.
Avelienvd schreef:Eline_S_S schreef:Velletje er tussen zou best nog wel eens kunnen. Hij zit nu helaas net tussen twee maten in. Nu heeft hij een 11,5 maar een 12,5 is nog net wat te grof voor hem. Wellicht toch kijken voor een flexi bitje oid.
En als je nou die grotere mata doet met rubberen bitringen? Denk dat je qua maat dan aardig in de richting komt