Hoii, ik heb sinds een jaar een new forest E-pony we hadden er een slecht passend hoofdstel bijgekregen waardoor we een rossner hoofdstel met brede neusriem hebben aangeschaft. Opzig liep ze daar prima op sowieso heeft ze moeite met ontspannen nagevenlijk lopen maar daar werken we aan. Normaal spring ik alleen met Mexicaans hoofdstel maar omdat ze een wondje had heb ik ook een weekje dressuur gereden met Mexicaans hoofdstel en ze liep super prettig en ontspannen. Maar nu we ons normale hoofdstel weer gebruiken loopt ze stuk minder prettig. We hebben er al eerder een bitfitter bij gehad en tandarts dus we rijden nu met een trust bit. Maar ze steekt ook nog steeds haar tong uit. Wie weet wat voor hoofdstel ik kan proberen ? Ik kijk vooral naar anatomisch gevormde hoofdstellen op dit moment. Ik zat te denken aan de kavalkade ivy hoofdstel, iemand hier ervaring mee ? Of weet iemand wat ik kan doen aan het tong uitsteken ? We hebben nu dus een super zacht bit en de tandarts is al geweest. Misschien staat het allemaal in verhouding? Iemand een idee ?