Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphara schreef:Ik heb vanalles geprobeerd en uiteindelijk gewoon de beugelriemen onder mijn zweetblad gehangen, dat werkt echt het beste!
Nielojram schreef:Daphara schreef:Ik heb vanalles geprobeerd en uiteindelijk gewoon de beugelriemen onder mijn zweetblad gehangen, dat werkt echt het beste!
Alleen levensgevaarlijk als je eraf valt..
De beugelriem gaat lastiger los ónder je zweetblad, en die seconden wil je niet missen als je eraf valt..
Hutcherson schreef:Dit had ik ook, alleen legde mijn zadelmaker uit dat je dan wrijving krijgt, zijwaarts, van het zweetblad en en je schuurt langs de singelstoten op waardoor de stiksels slijten en loslaten.
Dus je kunt beter slijtage hebben op het zweetblad alleen dan onder je zweetblad.
Ik vond het ook een drempel om ze eroverheen te doen bij mijn nieuwe zadel maar nu toch wel beter.
swatch schreef:Lijkt me veel te dik onder je been en daardoor niet prettig met rijden.
Je kunt nog het beste kalfsleren mono dressuur beugelriemen kopen. Dan heb je een enkel leertje met daaronder de gesp. Fijn voor je zweetblad en ook prettig om mee te rijden.