Harry's horse been beschermers Gallop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eempje41

Harry's horse been beschermers Gallop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-20 19:14

ElSea

Re: Harry's horse been beschermers Gallop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 19:34

Ik vraag me altijd af of er mensen zijn die geloven dat een stukje neopreen 'steun' biedt aan een dier van 400/700 kilo :o in mijn ogen echt pure onzin. Kan me wel voorstellen dat ze handig zijn voor paarden zie zich snel aantikken, maar dan zou ik meer fan zijn van springschoenen ivm schuren/warmte.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 19:36

liekec schreef:
Ik vraag me altijd af of er mensen zijn die geloven dat een stukje neopreen 'steun' biedt aan een dier van 400/700 kilo :o in mijn ogen echt pure onzin. Kan me wel voorstellen dat ze handig zijn voor paarden zie zich snel aantikken, maar dan zou ik meer fan zijn van springschoenen ivm schuren/warmte.

Voor sommige paarden werken strijklappen of beschermers ontzettend goed voor bewustwording van de achterbenen.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 19:40

maralyn schreef:
liekec schreef:

Voor sommige paarden werken strijklappen of beschermers ontzettend goed voor bewustwording van de achterbenen.

Dat geloof ik best. Maar dat het steun biedt als in, zorgt dat week gekootte dieren hier baat bij zullen hebben lijkt me sterk.

eempje41

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-20 19:53

Hoi,

Ik begrijp dat iedereen een mening heeft over het gebruik van wel of niet beschermers en welke soort en dat is goed. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening maar ik zou in dit topic graag ervaringen willen van mensen die deze beschermers gebruiken. Voor alle andere meningen zijn er genoeg topics om deze daar te uiten, veel dank!