Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marije_1997 schreef:Ingevuld
Woonplaats vind ik dan weer een beetje net wat teveel, liever regio of provincie. Dus heb hier dan ook provincie ingevuld.
nessinator schreef:Ben je niet geïnteresseerd in welke inchmaat ons zadel is?
Overigens heb ik hem 3x ingevuld, voor alle 3 de pony's (en 3x verschillende antwoorden)
dioni schreef:Ik heb hem ingevuld voor mijn tinker. Maar ik heb ook 3 shetlanders, die nu niet meer gereden worden omdat de kinderen te groot geworden zijn. Het was een crime om daarvoor een fatsoenlijk passend zadel te vinden.
JorineV schreef:Even naar je enquête gekeken, maar je stelt heel andere, veel algemenere vragen dan ik had verwacht. Misschien heb je dit allemaal al in een eerder onderzoek uitgezocht (dan mag je onderstaande als niet-verzonden beschouwen), maar is het niet veel nuttiger om dit lijstje te weten, dan welk merk iemand nu heeft...? Veel succes nog, lijkt me een prachtig beroep!
- lengte en beenlengte ruiter of inchmaat wat al genoemd is
- welke discipline of type zadel
- welke opties of aanpassingsmogelijkheden zijn must-haves en wat zijn nice-to-haves
- waar lopen ponyruiters tegenaan als ze een passend zadel zoeken
- moet een zadelpasser ook verschillende singels in allerlei maten aanbieden
Janneke2 schreef:Ach jee: ik ben een serieuze dressuurruiter, momenteel leidt ik een jonkie op en rijd geen wedstrijden - nou word ik geloof ik in een categorie gezet waar ik niet zo thuishoor....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brainless schreef:Mag ik meerdere merken zadels benoemen?
Beide paardjes worden gereden door (min.) 2 zadels.
Zowel dressuur, vzh en 1 boomloos.