Mijn welshje was vroeger ook een propje op pootjes met weinig schoft, schofthoogte 1,14. Ik ben ooit begonnen met een simpel wintec zadeltje, later overgestapt op een Prestige zadel (appaloosa als ik het mij goed herinner) totdat ik uit de pony gegroeid was. Nu is ze hoog bejaard dus ligt er geen zadel meer op.
Ik heb nu een thorowgood maar die past ook niet meer haha, dus ik lees graag even mee. Had er eigenlijk al de zadelmaker bij willen hebben, maar dat is nu ivm corona even uitgesteld
Op onze Welsh A (1.20 groot) hebben we een 15 inch SellaDolce vzh zadel liggen. Na zelf eea uitproberen, heb ik de zadelmaker laten komen, en daar is dit zadel uitgekomen. Bevalt heel goed, ligt als een huis en mijn dochters zitten er heel mooi en fijn op.
Kitty_
Geplaatst: 20-04-20 18:19
Ik heb vandaag dit kleine pony zadeltje binnen gekregen van Tekna. Merken zoals Tekna, Wintec en Thorrowgood maken goede, aanpasbare en betaalbare pony zadels
Bedankt voor jullie reacties. Inmiddels heb ik het zadel er beter op liggen. Er lag een bontje onder wat ik eronder vandaan heb gehaald en dat deed wonderen.