Ervaringen Tech Stirrup Venice

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tech Stirrup Venice beugels?

Ja, kopen!
5 (50%)
Kan, maar er zijn betere opties.
3 (30%)
Nee, niet doen!
2 (20%)

Totaal aantal stemmen: 10

joeluna

Ervaringen Tech Stirrup Venice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-20 23:56

Ik ben benieuwd naar jullie mening over deze veiligheidsbeugels. Zijn er voor en nadelen? Succes of horrorverhalen? Welke veiligheidsbeugels zou je anders aanraden?

Brand los :D

joeluna

Re: Ervaringen Tech Stirrup Venice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-20 08:17

Niemand? :D

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:18

Geen goed verhaal van mij helaas...

Ik heb vorig jaar een nieuw zadel gekocht en die werd dit jaar geleverd. Voor levering deze beugels gekocht want het systeem was geweldig! Een maand of 3 op het zadel gereden en ik zat bagger. Ik kneep met mijn dijen waardoor ik in een stiekeme verlichte zit zat, zat niet in het midden en soms zelfs iets naast het zadel. Het zadel was helemaal voor ons op maat gemaakt en ik baalde!

Nog een irritatiepuntje waren de beugels, er zitten zulke punten op dat je je voet niet een stukje kunt verschuiven, ik moest de beugel goed houden met mijn hand en dan voet erin. Wat een gedoe! Ik deed dus na ruim 3 maanden weer een keer mijn oude beugels eraan en verdorie, alle zit problemen ook opgelost!

Ik denk dat ze voor mij als dressuurruiter te breed zijn of iets waardoor ik heel raar ga zitten... Ik ben weer terug bij de ouderwetse beugels dus ;-)

Horsy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 13:20

Grootste miskoop zijn deze overprijsde beugels.
Krassen supersnel, gevoelig systeem beetje zand en het zit gelijk tussen de veer. Schoonmaken rete lastig.

Die haken op het voetbed zijn niet fijn krassen je beugelriemen en funest voor je laarzen.

Veiligheidssysteem is echt niks bijzonders de hele beugel is niks bijzonders.

Nooit meer.

Ik had safestyle en die hangen er nu gewoon weer aan.

Organicgirl

Re: Ervaringen Tech Stirrup Venice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 02:47

Mijn vriendin vond het ook even wennen. Zelf heb ik het niet. Misschien went het na een tijdje