Brockamp support barebackpad

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

Brockamp support barebackpad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-20 09:39

Wie heeft er ervaring mee twijfel om er een aan te schaffen (heb kort 1 gehad maar door omstandigheden niet goed kunnen testen/rijden.

Zou voor mijn brede tinker zijn, gewoon puur door de bak rijden en aan mijn zit werken.

Afbeelding

Anoniem

Re: Brockamp support barebackpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:34

Je vraagt in verschillende topics om ervaringen met diverse pads.
Ik zou zeggen, ga gewoon eens eerst pads testen..

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-20 10:42

Anoniem schreef:
Je vraagt in verschillende topics om ervaringen met diverse pads.
Ik zou zeggen, ga gewoon eens eerst pads testen..

Had een vd zoutewelle aangemaakt idd maar die heb ik kunnen lenen van een vriendin dat is niks voor ons.

Dacht dat bokt hiervoor was om ervaringen te vragen?

HSPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 17:20

Afbeelding

In vind ze verreweg de beste

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 08:35

Ik heb hem gehad. Vond hem geweldig, maar uiteindelijk verkocht omdat ik op mijn rondgeribde haflinger enorm veel last van mijn heupen kreeg. Zonder zadel heb ik dit niet. Ik had het ook met zadels van barefoot en freeform trouwens hoor, dus niet alleen met deze bbp. Qua zit, stevigheid en kwaliteit vind ik het wel echt een van de beste bbp's die ik in handen gehad heb. Jammer maar helaas dus voor mij dat ik er last van kreeg ;) Twee vriendinnen hebben hem inmiddels ook, voor een paint en voor een tinker en die zijn er heel tevreden mee.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 08:37

Ik heb hem ook hij is gewoon top! Bij mij ligt hij op een haflinger

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-20 21:18

Misschien toch maar dat ik hem aanschaf. Blijft hij een beetje schoon

EvelienKiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 21:41

Ik heb hem ook, en ik vind hem super fijn. Ik heb verschillende pads uitgeprobeerd, en dit was de beste. Geen ingewikkelde wrongen, simpel en precies goed. Ik gebruik een onderligger eronder.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-20 21:55

Heb jij een foto op je paard

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 22:36

Je kan deze pad ook voor een week uit proberen.
Zelf vind ik het ook echt een geweldige pad, niet goedkoop, maar na ruim 2 jaar in gebruik is de pad nog helemaal mooi.

Ondertussen heb ik wel de extra pad met inlages erbij aangeschaft, ik reed er zo veel mee dat ik wat extra drukverdeling toch wel een fijn idee vond.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-20 09:24

Gaaf ook zwart ik wil misschien een knalroze ben alleen bang dat het misschien gauw vies wordt

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 09:44

Ik doe wel altijd een fleece zadel hoes eromheen. Dan blijft hij mooi schoon. Als ik er niet op rij tenminste. En ff afborstelen met een zachte borstel na gebruik

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 10:00

Ik ben er ook heel tevreden mee, wel even rekening houden met drukverdeling. Naast dat ik ze lekker vind zitten zien ze er ook wat minder lomp uit dan veel andere modellen. Ik ben ook blij dat ze een kleine versie hadden, ik heb maar een b pony.
Afbeelding

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 10:15

SecretLIN schreef:
Gaaf ook zwart ik wil misschien een knalroze ben alleen bang dat het misschien gauw vies wordt

Ik dacht er persoonlijk ook aan om voor bordeaux te gaan, maar bedacht me uiteindelijk dat zwart langer mooi (vooral in mijn veranderende stijl mening :+ ) zou blijven, en dat als ik voor een kleurtje wou gaan die dag ik beter gewoon een gekleurd dekje eronder kon doen.

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 10:39

Ik verkoop ze en rij zelf met een derdehands oranje Brockamp rond :o
Helemaal niet mijn kleur en het liefste haal ik de bos-groene uit de voorraad, dat vind ik echt 1 van de mooiste kleuren, maar de oranje zit natuurlijk net zo goed en is nog erg netjes ondanks meerdere jaren oud.

Afbeelding
Ik doe er altijd een katoenen zadeldekje onder, meer eigenlijk om de pad schoon te houden aan de onderkant.

Ik had een Christ maar deze zat minder stevig als de Brockamp, ook kan ik met de Brockamp met blote benen rijden en bij de Christ kreeg ik schuurplekken van het stukje dekje en singelophanging wat onder het bontje lag. De Brockamp glijdt ook minder, ik voel mij er erg veilig op.

EvelienKiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 10:40

Ik wilde ook graag zwart, maar die lijkt niet te koop te zijn. Ik heb een oranje exemplaar. Je ziet wel een kleine verkleuring waar de laars tegen aankomt.

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 10:45

EvelienKiss schreef:
Ik wilde ook graag zwart, maar die lijkt niet te koop te zijn. Ik heb een oranje exemplaar. Je ziet wel een kleine verkleuring waar de laars tegen aankomt.

Zwart gaat altijd wel hard ja, ik heb ze nu weer in bestelling, helaas duurt dat echt lang.
Wel 2 donkerblauwe deze week binnen gekregen:
Afbeelding

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-20 11:46

Nou dacht ook inderdaad dat het snel vies wordt daar ben ik vooral bang voor heb bijna alles roze dus past mooi ben wel kleurvast haha.

Het is voor mijn tinkerAfbeelding
Afbeelding

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-20 11:47

De rest van onze spullen
Afbeelding

Serenity350

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 12:00

lovelance schreef:
EvelienKiss schreef:

Zwart gaat altijd wel hard ja, ik heb ze nu weer in bestelling, helaas duurt dat echt lang.
Wel 2 donkerblauwe deze week binnen gekregen:
[ Afbeelding ]

Die donkerblauwe vind ik ook wel erg mooi inderdaad. Heb gemerkt dat donkerblauw meteen erg "sjiek" toont op mn zwarte barokke kerel.

Zit heel sterk te overwegingen deze BBP aan te schaffen, hoewel ik dan wel even een maandje moet wachten ivm onverwachte uitgaven deze maand. Maar krijg steeds meer het idee dat het het geld wel waard is.

Ben wel benieuwd naar foto's van mensen die de pad op een zwart paard hebben liggen en voor een specifieke kleur zijn gegaan. Ik ben normaal heel erg van alles zwart en rustig houden, doe maar normaal zeg maar. Maar aangezien de zwarte versie zo moeilijk te vinden is ben ik toch aan het uitvogelen welke kleur dan een goede tweede optie zou zijn zonder dat het schreeuwerig wordt. :')

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 12:17

Ik heb een turquoise, opzich zit ie wel lekker stevig, bovenlaag lijkt wat anti-slip, je schuift helemaal niks.
Wel had die wat beter qua drukverdeling kunnen zijn, heb het idee dat die aan m'n zitbeenknobbels niet zo dik is en dus niet zo fijn voor m'n paard.

De singel die erbij zit is niet zo van de beste kwaliteit, de gespen zijn al helemaal roest hier.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 12:20

Killed schreef:
Ik heb een turquoise, opzich zit ie wel lekker stevig, bovenlaag lijkt wat anti-slip, je schuift helemaal niks.
Wel had die wat beter qua drukverdeling kunnen zijn, heb het idee dat die aan m'n zitbeenknobbels niet zo dik is en dus niet zo fijn voor m'n paard.

De singel die erbij zit is niet zo van de beste kwaliteit, de gespen zijn al helemaal roest hier.

[ [url=m/Np2A2j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/huPTyG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l5BUc5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bzKNUg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor mij ook de reden om de drukverdelende pad erbij aan te schaffen

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 12:21

Cera_D schreef:
Killed schreef:

[ [url=m/Np2A2j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/huPTyG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l5BUc5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bzKNUg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor mij ook de reden om de drukverdelende pad erbij aan te schaffen

Heb je toevallig een linkje? :D

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 12:23

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 12:25

SecretLIN schreef:
De rest van onze spullen
[ [url=m/aPCL2P.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe bevalt jou de Jelpad op het zadel, ik zit er ook aan te denken om zo een te kopen voor mijn Freemax