Ik ben op zoek naar veren voor mijn GPG beugels, ik weet dat de oorspronkelijke leverancier niet meer bestaat. Divoza had ze ook in het assortiment maar die heeft ze ook niet meer. Wie weet er nog een leverancier en weet iemand wat die veren eerder per stuk kostten?
Ik denk, als je met je huidige veer naar een ijzerwinkel gaat, dat die jou prima kunnen helpen. In de paardenwereld gaan dit soort artikelen altijd 10x over de kop....
ik heb nog de gpg adapters te koop? die kun je tussen de beugelriem en de beugel plaatsen voor het zelfde effect, alleen is het een stuk lichter dan de oorspronkelijke gpg beugels.
Ik heb nog die beugels liggen waar ik niks mee doe .. zit volgens mij nog goede veren in .
pluisje88
Geplaatst: 09-03-20 21:05
Ellen_ov schreef:
ik heb nog de gpg adapters te koop? die kun je tussen de beugelriem en de beugel plaatsen voor het zelfde effect, alleen is het een stuk lichter dan de oorspronkelijke gpg beugels.
Aangezien zowel mijn man als ik GPG beugels hebben heb ik bij een plaatselijke verenfabriek gevraagd of ze deze konden maken. (ik heb 3 sets van die beugels) Heb er toen 10 besteld. Kon ik gelijk alle veren vervangen en had ik meteen een paar reserve.