Vliegendeken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberley_

Vliegendeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-20 17:29

Het vliegende beestjes seizoen komt er weer aan helaas.. nu ben ik op zoek naar een vliegendeken die niet te warm is, goed blijft liggen tijdens het rollen en het liefst met een hals.

Iemand suggesties?

Zamba

Re: Vliegendeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 16:53

heb een rambo protector voor mijn oudje gekocht, een hele uitgave...maar ben er enorm blij mee. hij blijft netjes liggen, trekt nergens, stof is ligt maar toch fijne mazen en hij is absoluut niet warm! ik spaar in het vervolg liever in 1 keer door naar deze deken dat dat ik 3 goedkope vliegendekens koop die trekken, niet blijven liggen of zo kapot zijn

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 17:47

Ik heb ook een rambo deken gekocht. Heb er lang tegenaan lopen hikken om aan te schaffen. Maar die deken is het geld meer dan waard. Helaas is mijn merrie ondertussen overleden maar ik hoop dat een volgend paard de deken ook past. Ik vind het een aanrader.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-20 22:10

Vind het geen probleem om een duurdere deken aan t schaffen maar goedkoper is leuker hahaha. Pony is niet echt een sloper alleen wel eentje die graag rolt.

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 23:34

Hier ook de rambo protector, wil geen anderen meer. Gaat al gerust drie zomers mee in een hele speelse ruinen kudde. Hiervoor een amigo gehad. Lag ook super, maar die heeft het maar een zomer tussen de mannen uitgehouden.