Voor mijn pony met super korte, ronde, overbouwde rug ben ik op zoek naar een zadel. We hebben nu een zadel dat echt een compromis is (eigenlijk net te lang maar ik pas er wel in).
Nu zou ik een trekker over kunnen nemen, aangezien mij deze aangeraden werden als mooi kort en makkelijk aan te passen. Wat is jullie ervaring met de trekker zadels?
Ja, ik. Superfijne zadels, goed aanpasbaar en zit heerlijk. Veel schoudervrijheid. Welk type is het? Ik vond de zadels met vaste wrong niet zo fijn, ik heb er 1 met verplaatsbare wrong
belle_boef
Geplaatst: 04-02-20 20:42
Lag op die van mij goed in stilstand schoof in beweging naar voren.zat lekker op de voorloog na
Op mijn pony met korte rug (35cm draagvlak), brede schouders, ronde ribbenkast ligt de trekker luxury pony goed. Schuift niet, ligt goed vast. Werd ons wel afgeraden er mee te springen (reden ontglipt me, kan je misschien navragen bij een verdeler?), maar onze pony springt toch eigenlijk niet , dus dat deert niet. Heerlijk voor lange wandelingen ook.
Ik heb een Trekker classic gehad en een Trekker Ultimate Luxury. Beide hele fijn zadels! Alleen kreeg ik in de classic last ivm breed paard icm brede zit en bij de luxury had ik te weinig steun. Daarom beide zadels uiteindelijk verkocht. Maar nooit problemen gehad ivm pasvorm ed. Als je de zoekfunctie gebruikt kom je vast wel nog foto's van mij tegen :p